Gå til innhold

Aprilfest 2013 - Jan R. Halvorsen - Hummer & Kanari i S/H

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blue ice-bildet liker jeg best i farger. Den store isflaten og den oppbrukne isen foran er fine stemningsskapere - gjør tanken på å stå der ute litt uhyggelig, synes jeg, og tankene går til personen utpå der!

Skrevet

Må nok si meg enig med de andre her. Fargeversjonen kommer på topp. Men en egen og rolig stemning i s/hv-varianten også. Godt bilde!

Skrevet

Morsomt bilde av gutten, ja. Typisk oppslukthet.

Måtte le av dette med lanskapsbildet. Kjempeflott i S/H, men enda penere i farger her. Men så var det utfordringen da :)

Liker og veldig godt felgbildet. Bra utført!

Skrevet

Flott bilde av felgen synes jeg og fin konvertering. Skikkelig actionbilde i dag. Liker dette godt også og jeg plages overhodet ikke av ISOen. Får "film-følelse" av bildet. Bra!

Skrevet

Svak for basketbildet, som eldgammel spiller :-) Finfin action, og bra at spilleren med ballen ser mot kurven. Artig å se nærkontakten - basket er ingen "frøkensport", i motsetning til hva mange vil ha det til.

Skrevet (endret)

Svak for basketbildet, som eldgammel spiller :-) Finfin action, og bra at spilleren med ballen ser mot kurven. Artig å se nærkontakten - basket er ingen "frøkensport", i motsetning til hva mange vil ha det til.

Takker! Ja, det er jeg helt enig med deg i. Har flere basketspillere i familien, ingen tvil om at det er en kontaktsport, bare ikke beinspenning ;)

Endret av Jan R. Halvorsen
Skrevet

Blir et par på rappen her:

10. april - Reaching for the sky

post-149743-0-47471000-1365973143_thumb.jpg

Nex 5n, Sigma 30, F/6.3, 1/500 s, ISO 100.

14. april - Taking cover

post-149743-0-54394400-1365973308_thumb.jpg

Nex 5n, Sigma 30, F/6.3, 1/60 s, ISO 160.

Var litt vanskelig å velge i dag..

post-149743-0-35474900-1365973381_thumb.jpg

post-149743-0-25596100-1365973420_thumb.jpg

(Så ber jeg om unnskyldning for de engelske titlene, men nå har jeg begynt ;))

Så skal jeg absolutt ikke glemme og takke dere andre for kommentarer heller, veldig hyggelig at dere tar dere tid!

Skrevet

To nye fine bilder Jan. Fin, grafisk virkning på 10. april og god konvertering. Dagens liker jeg svært godt og det er en type bilde som gjør seg godt i s/hv. synes jeg. Synes også du har valgt riktig, selv om jeg også liker de i spoiler (spesielt det øverste).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...