Gå til innhold

Hvilke gaming tastatur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ingen vits i å klage på at noen ikke hjelper deg etter 2 minutter!!

Reglene sier minst 24 timer, skjerp deg.

Forresten var en feilpostet og elendig tittel også...

Endret av aklla waits for alice
Skrevet (endret)

hei har nettopp kjøpt meg en gamingstasjonær men vet ikke hvilke gaming tastatur jeg skal ha. håper dere kan komme med noen forslag. :)

Dette kommer ann på hva du liker, jeg har Logitech g110 der har jeg 12 knapper der jeg kan programere inn funksjoner eller tekstavsnitt. Dette er greit om du er Admin på en minecraft server der du kan programere inn commands osv.

Ninjaed by: xbox fan

Endret av h44kon
  • Liker 1
Skrevet

Gi litt mer informasjon om hva du er ute etter så kanskje du får litt mer konstruktiv tilbakemelding.

Prisområde.

Mekanisk/membran, evt hvilke brytere kunne du tenkt deg? (Cherry black? red? blue?)

Makrostøtte

Andre ting som skjerm osv?

Merkepreferanser?

Skrevet (endret)

hvil hjerne ha gumi på w,s,a,d, og piltastene og mye hurtigtaster

corsair vengeance k60 har gummi og håndstøtte :D jeg hadde kjøpt dett hvis lommeboka hadde vært stor nok :( du kan også trykke opp til 20 knapper samtidig :p

kan også anbefale logitec g19, jeg endte opp med det på tilbud

Endret av 1BlueAnd1White
Skrevet

Jeg har G19 selv nå å det er nok det beste allround tastaturet. Men koster jo litt. Sitter selv å vurderer Corsair sitt k90 eller K95... Men vet ikke om det er noe vist :)

Skrevet

Har tittet nylig en del på tastatur sjøl og kommet fram to som virker for å være veldig bra.

CM Storm Trigger Gaming Keyboard

eller

CM Storm QuickFire Rapid Gaming Keyboard

Mekaniske keyboard hvor du betaler for gode funskjoner og ikke alt det derre jalle, trenger vel ikke ekstra display som viser deg hva slags sang som spilles etc.

Skrevet

corsair vengeance k60 har gummi og håndstøtte :D jeg hadde kjøpt dett hvis lommeboka hadde vært stor nok :( du kan også trykke opp til 20 knapper samtidig :p

kan også anbefale logitec g19, jeg endte opp med det på tilbud

Hadde valgt det selv også, om det ikke hadde vært for den ubrukelige skjermen xD

Likevel. Nice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...