Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tror jeg har "mistet" en venn


Anbefalte innlegg

Er ts litt forelsket i kameraten sin?

 

NB: spørsmålet er basert på "lesing mellom linjene" ...

 

:)

Tror "forelskelse" kan være et riktig å ord, tenker da på at man er redd for å "miste" denne personen. Er ikke bra å være redd for å miste vennene sine, da oppførstelsen vil være påvirket av denne frykten for å miste vennen/e. En av mine seks mål for hva jeg vil ha ut av livet mitt (skrev de ned for en måned siden), er: - "Gode venner, jeg ikke er redd for å miste." Og må si den "ikke er redd for å miste" er viktig for meg, og jeg vet sånn sett at jeg kommer til å "miste" venner, men vet også at jeg kommer til å få mange nye :) .

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TS her:

 

 

Tenkte på det samme å reise alene... altså du vil ikke ha det så gøy å reise så langt alene. Anonym poster: c7f6a4471bbc56f7fffd047c127509c1

Å reise alene kan være veldig magisk :) . Nå har jeg ikke sånn veldig god erfaring fra det, men har hatt et par kortere turer hvor jeg har vært alene store deler av tiden. Når man reiser alene kan man gjøre akkurat det man vil, men man må også tørre å gjøre det. Om man reiser billig vil man nok møte mange folk, for eksempel om man sover i fellesrom på Hostel, eller så kan man bruke slikt som coachsurfing; https://www.couchsurfing.org/, som går ut på at man møter lokalfolk som stiller opp med soveplass eller å finne på noe. Har selv ikke prøvd coachsurfing, men har lyst.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En annen ting er at du sier du har depresjonsproblemer. Du kan selvsagt snakke med venner om slike ting, men pass på at det ikke blir for mye, at det blir omtrent det eneste dere snakker om. Det kan være slitsomt for din venn å høre kun om dine problemer hver gang dere snakker sammen.

Å være åpen om depresjonsproblemene mine er noe av det mer fantastiske jeg gjorde mot slutten av min forrige "depresjonsperiode".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...