Gå til innhold

Aprilfest 2013 - Kjetil-H - Have camera, will travel.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Bruker: Kjetil-H

Deltagernivå: Pinglete entusiast

Utstyr: Somy Alpha 77, iPad Mini

Utfordring: Prøver å kickstarte fotograferingen etter en vinter med mye Instagram og videoarbeid. Eneste begrensning er at ingen bilder skal gjennom en vanlig datamaskin. Vi får se.

Endret av Kjetil-H
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hengedekk er vel et alternativt navn til bilringene rundt magen ;)

Fra spøk til revolver - hengedekk er der du helst ikke vil havne; du kommer gjerne først ombord i fergen; men sist av ....

Er enig i at det er flott bilde med en sprek blåfarge.

Skrevet

Takk folkens! Jeg nedgraderer til lett pinglete nivå, da det hang feil sort kamera rundt halsen/skuldrene midt i uken.

Er enig med deg satchmo, og savner skarpheten frem mot kanten. Tror kameraet sto på f2.8 og ISO1250 uten grunn, slik at jeg hadde hatt mer å gå på.

Fikk ikke henge på det mest interessante dekket selv, da det var låst. Lurer på hva som foregikk bak lukkede dører...

Skrevet

Jeg liker hvordan den våte flekken i bildet dag 4 ser ut som en gitar, og det passer visst? Fint fanget. Og det er skikkelig action i konsertbildet. Bra, og de to komplimenterer hverandre på en fin måte.

Skrevet

Takk igjen for gode observasjoner!

Innser at jeg holder på å få kink i nakken av å holde kamera så mye på skrå, så jeg skal prøve å utfordre meg selv til å rette opp inntrykket. Moro å få testa i utgangspunktet underdimensjonerte redigeringsprogrammer, i kveld håper jeg været samarbeider nok til at jeg kan dra det enda lenger.

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...