Gå til innhold

[Løst] hvilket kort er best

satmah

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting jeg lurte på om jeg kunne kjøre CrossFire på et SLI kort. Er det mye slitt eller er det lett å sette opp? Kortet jeg snakker om er, Evga SR-2 kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du i det hele tatt hva crossfire er? Så klart kan du ikke sette nvidia's kort i crossfire.

Crossfire er for AMD sine kort. Sli derimot, er for nVidia sine kort. I tillegg er jeg veldig sikker på at Google kan hjelpe deg ;)

Skrevet (endret)

En ting jeg lurte på om jeg kunne kjøre CrossFire på et SLI kort. Er det mye slitt eller er det lett å sette opp? Kortet jeg snakker om er, Evga SR-2 kort.

"sli" kort finnes ikke. at et skjermkort støtter sli er en annen ting. men tror du skal holde deg til 1 kort så lenge :) eller som han før meg sier...lese myye på google før du prøver deg på 2 kort :)

Endret av Blazer
Skrevet

Jeg hakke lest alle kommentarer etter det du ene der skrev: at det det ikke fantess noen cpuer idag som klarer bf3 på 150 fps men hardware.no testa en pc som var norges råeste og den kom til 180-190 fps tror jeg det var.

Skrevet

Jeg hakke lest alle kommentarer etter det du ene der skrev: at det det ikke fantess noen cpuer idag som klarer bf3 på 150 fps men hardware.no testa en pc som var norges råeste og den kom til 180-190 fps tror jeg det var.

Multiplayer krever vanvittig mye mer CPU-ytelse enn Singleplayer i BF3...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...