Gå til innhold

Nå har 5000 datafrelste inntatt The Gathering


Anbefalte innlegg

alltid vært nysgjerrig på hvordan TG er... men er for gammel for sånt. dessuten tror jeg det er mer komfortabelt hjemme med egen seng og dusj... det må da bli en særegen "fjøs"-lukt etterhvert i skipet :p
I fohold til treff på 90-tallet eller invite only parties/parties hvor plassene er forbeholdt deltakere med bidrag så er det helt nedenom og hjem. En sal med randoms som kaller seg datainteresserte men i realisteten bruker utstyret sitt nermest på måfå. Håper datautstyr blir så kostbart igjen at det blir kun for spesielt interesserte eller folk som har et konkret formål med å ha utstyret.I'm the Enthusiast of Ego and I'm far superior to you.

 

Syns folk skal få lov til å bruke datautstyret sitt til det de vil. Hva du definerer som datainteressert er jo en annen sak.

 

Syns forsåvidt også at gretne gubber som ikke lenger føler seg spesielle fordi prisen på utstyr har gått ned, kan holde kommentarene sine for seg selv :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff og uff, det er fæle greier å være en del av dela av det arrogante åndssnobberiet. Tenk lidelsen av å menge seg med normale plebeiere.

 

AtW

 

Jeg anerkjenner ikke mennesker som driver med aktivitet på måfå eller eier en TV-mottaker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Dette er jeg altfor gammel til. Alt for mye kids. Alt for mye "støy" til at man kan fokusere 100% på det man driver med. Ser for meg et scenario der jeg sitter og sidemann dunker til meg på skulderen for å vise meg hvor mye ostepopp han har i reguleringen sin, mens han gliser meg opp i trynet og jeg må ufrivillig kjenne lukten av "ronkepoppen" hans; mens flasset renner nedover skuldrene hans i det han skal ta meg i hånden (som han ikke vasket når han var på do) å spørre meg hvor jeg kommer fra....Sånne tanker kan gjøre meg sinnsyk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...