Hrodebert Skrevet 26. mars 2013 Skrevet 26. mars 2013 En trenger ikke saksøke andre produsenter for å ta over et marked Selv Google har uttrykt bekymring over hvor dominant Samsung er blitt innen Android-segmentet. Jeg akter således ikke å gå inn på iPhone vs. Galaxy diskusjonen, da jeg synes det ikke er relevant. Folk kjøper det som passer de. At Samsung ønsker å være kongen på haugen har du nok helt rett i og det er også derfor de pøser ut mest mulig telefoner for å prøve å filtrestille alle behov. Noe som etter min mening er lite klokt. 1
Gjest Slettet+981734 Skrevet 27. mars 2013 Skrevet 27. mars 2013 Smarte spesifikasjoner hadde vært: -1280 x 720p IPS LCD skjerm -8 MP Sony Exmor RS bakkamera og 1.9 MP front -2100 mAh Li-Ion batteri -Exynos 5210 dual-core Cortex A15 1.7 GHz CPU og Mali-T604 GPU -1.5 GB Ram -16 GB internminne og micro SDXC kortstøtte -HSPA+ 42 Mbps (ikke LTE) -S-Features Alle disse spesifikasjonene er spesifikasjoner som ville gjort denne telefonen forholdsvis billig å lage men samtidig vil de gi telefonen gode nok spesifikasjoner til å ligge midt mellom S3 og S4 på flere ting, denne telefonen vil også gi kunder det de forventer av en telefon som bærer navnet til Samsung Galaxy S4.
Anbefalte innlegg