Gå til innhold

Aprilfest 2013 - smort1 - Fra vinter til vår!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kommer og går - syntes jeg var et dyktig fanget motiv. Flott ble det :)

Takker, BjørnÅgeS! Pønsker på å sette meg klar med stativ og zoom, følge med i rutetabellen, og få inn noen skudd i f.eks. kveldslys... ;)

 

Artig motiv i 22. Morsomt med båten som beveger seg mot flyet :)

 

Flotte kontraster og linjer i dagens!

Takker, Rowdy Yates! :)

Lenke til kommentar

Rykk tilbake til start! :hm:

 

Vinteren var ikke over allikevel! I natt snødde det, og i morges kl. 07.24 (-0,5°C), så det slik ut!

24.

post-251380-0-79033200-1367346087_thumb.jpg

Olympus E-5 og Olympus Zuiko 12-60mm f/2.8-4.0 ED SWD

12mm, 1/250, f/5, Iso 200

 

PS!

Bilde nr. 1 fra 1.april viser at det ikke er så mye mer vår idag, enn for 30 dager siden!

I skrivende stund snør det fortsatt!

Hjeeeelp, jeg vil ha vår!!!! :ohmy:

Takk for følget, okkesom! :yes:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Uffda - jeg velger meg april.

Nå kommer snart mai.

Morsomt tema gjennom april.

Takker for følget, BjørnÅgeS! Trøsten er at det var finere og "varmere" idag! ;)

 

Oi oi, det var ikke mye sommerlig i dag. Artig å se hvordan det har endret seg fra dag til dag på dine kanter. Likte også bildet med både båt og fly, for ikke å snakke om de imponerende snødekte fjellene.

Takker for følget, JorunT! Mai kom med sol og "varme", så da er vi fornøyd.... ;)

 

Uffda. En særdeles tris avslutning på Aprilfesten med snøbyger og herming etter 1. april.

Jeg er svak for landskap av typen levert 18. Fan av landskap med tele.

Takker for følget, Andreasfe! Mye bedre vær i mai, iallefall! Så nå ser jeg alle fjellene, igjen... ! ;)

Lenke til kommentar

For en avslutning! Snø den 30.4 var vel ikke helt som vi håpet på. Synes uansett du har hatt en flott aprilfest. Morsomt å få se bilder gjennom april fra ditt nærmiljø. Mektige fjell, mektig natur og skiftende vær er inntrykket jeg sitter igjen med.

Lenke til kommentar

For en avslutning! Snø den 30.4 var vel ikke helt som vi håpet på. Synes uansett du har hatt en flott aprilfest. Morsomt å få se bilder gjennom april fra ditt nærmiljø. Mektige fjell, mektig natur og skiftende vær er inntrykket jeg sitter igjen med.

Takk skal du ha, satchmo! :) Og takk for følget... ;)

 

PS!

Idag morges var det faktisk lagt seg ca. 5-10 cm nysnø igjen.... :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...