Gå til innhold

Neste versjon av Windows er lekket på nett


Anbefalte innlegg

Hvorfor er det da så mange som synes at W7 er bedre da?

Hvis man tar bort "metro" , trimmer kjernen hva er da forskjellen egelig ?

 

Hvis microsoft trodde at man gikk beserk fodi man kom med metro så har de tatt feil

likeledes så er det ikke så mange som oppgradrere bare fordi et system får noen ny funksjoner eller skal være raskerere på papiret

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det da så mange som synes at W7 er bedre da?

Hvis man tar bort "metro" , trimmer kjernen hva er da forskjellen egelig ?

 

Hvis microsoft trodde at man gikk beserk fodi man kom med metro så har de tatt feil

likeledes så er det ikke så mange som oppgradrere bare fordi et system får noen ny funksjoner eller skal være raskerere på papiret

 

Nok en gang dummer du deg fullstendig ut.

 

Det er veldig mange som synes W8 er bedre.

 

At du blir rasende som du sier, pga du blir arrestert på de tullete innleggene dine. som igjen ikke henger sammen, eller stemmer med virkeligheten, blir bare komisk.

Lenke til kommentar

Da dummer du deg like mye ut , fordi er er flere som slett ikke er liker w8 , som ikke vil ta i det en gang.

og da kan man jo spørre seg hvorfor ?

 

jeg vil nå påstå at hvis man bytter ut metro menyen med noe annet , f,eks start8 så betyr det jo at man slett ikke er fornøyd med w8 .

 

At en bruker som har velgt å bytte ut startskjermen med noe annet kommer i statistikken for hvor mange som vil bruke w8 og er fornøyd med blir ikke riktig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da dummer du deg like mye ut , fordi er er flere som slett ikke er liker w8 , som ikke vil ta i det en gang.

og da kan man jo spørre seg hvorfor ?

 

jeg vil nå påstå at hvis man bytter ut metro menyen med noe annet , f,eks start8 så betyr det jo at man slett ikke er fornøyd med w8 .

 

At en bruker som har velgt å bytte ut startskjermen med noe annet kommer i statistikken for hvor mange som vil bruke w8 og er fornøyd med blir ikke riktig.

 

Du dummer deg fullstendig ut, fordi du tror, synser og prater dritt om ett produkt du ikke har prøvd eller bruker selv engang.

 

Vil som sagt gjerne se deg dokumentere disse idiotiske påstandene dine, evnt argumentere på ett sett som faktisk er forståelig.

 

Inntil du kan dette, så burde du holde de lange fingrene dine unna tastaturet. Så slipper du å forsøple flere tråder med din uvitenhet.

 

Baserer du din daglige argumentasjon ut ifra hva du leser i Se og Hør også kanskje?

Lenke til kommentar

Nå får du gi de med de iditiske argumentene dine.

 

Bare for di man ikke liker gagen i w8 så skal man altså sitte og iritere seg over det man ikke liker uten å få sagt i fra

 

Det ahndel slett ikke om feile påstander om at man ikke har desktop modus o.l, men om det som iritere med metro for de som ikke liker utseendet .

 

Det du driver med her er i grune det samme som forlange at alle som er i mot narkotika må prøve det før man får lov å mene at det er farlig

jeg vet at for de fleste så fungere w8 også bra.mens mange iritere seg over metro

 

Det er de små tuene som blir fremhevet av metro som er problemet

Mit ønske er at de forsvinner samt at man gjør systemet mere dynamaisk

Da snakke ejg om bl.a å kunne ha flere strørlser på delt skjerm , alelr heslt valgfri stølrlse.

 

jeg ber det om lese og forstå det jeg skriver og menr, før du angriper meg, bare fordi jeg ikke har teste w8 selv

 

 

Hadde jeg testet w8 selv så hadde jeg nok også komme med en lang list med endringer som få har tenkt på .

Så det hadde ikke endret på noe av det jeg har skrevet

 

Her er det altså for mye " du tar feil fordi du har ikke prøvd w8 selv " . hvor vid jeg faktisk tar feil elle har rett ignorerer dere fulstendig.

 

Det er slitsomt når dere ikke er mere seriøse

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...