V. Haugen Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Fem apper fikk plass på Topp 3 denne gangen.De beste påskeferie-appene
Nemesis90 Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 Ski Tracks kan anbefales, med GPS aktivert måler den raskeste hastighet, hvor mange turer man har kjørt, i kilometer osv osv
passdeg Skrevet 21. mars 2013 Skrevet 21. mars 2013 For de av dere som skal på fjellet å kjøre snøscooter i påsken kan jeg informere at jeg har testet flere trackere til denne aktiviteten og det er bare google sin tracker "spor" som duger! anbefales!
- Slaktarn - Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 (endret) Gleder meg til påske. Da kan jeg legge fra meg mobilen på hytta og ta med familien ut på skitur uten å måtte tenke på apper, epost, sms og fandens oldemor. Dèt blir deilig det Edit: ble da visst en skrivur-leifur der, gitt. Endret 22. mars 2013 av - Slaktarn -
TheMoose Skrevet 22. mars 2013 Skrevet 22. mars 2013 Kan anbefale Burton sin app til Nokia sine WP telefoner. Utviklet i samarbeid med Nokia. Har løypetracking, for fart og distanse. Friend finder funksjon med augmented reality. En kul linse til WP kameraet for å lage et sekvens bilde. Være og føre forhold for skisteder mm. Jeg ser en del av appene i listen også eksisterer på WP, men det er ikke oppført at de har WP utgave. Kindle, Civilization Revolution, Monopol, Uno blant annet. God påske.
Anbefalte innlegg