Gå til innhold

Timessalg på Komplett 21.03.2013 fra kl 18.00


Anbefalte innlegg

Timesalg har gått fra å bli veldig, veldig bra tilbud til å knapt være verdt å sjekke, i værste fall er det billigere i andre nettbutikker uten salg.

 

Ser ut til at vi aldri får noen av de gamle salgene igjen...

 

Må huske på at marginene i bransjen er MYE lavere nå enn den var før. På de første supersalgs dagene så var det nesten bare komplett som var å velge av som nettbutikk, de hadde får som jobbet for dem og et relativt lite lager (og dermed lave utgifter) Når konkurrerer de med 20+ nettbutikker i tillegg til at fysiske butikker har meldt seg på kampen om å være billigst hvis man da legger på antall ansatte har blir mye høyere, lagerene større, robot systemet (og til slutt utgiftene), så er det forståelig at tilbudene ikke er så voldsomt enorme.

 

 

MEN, når det er sagt. Jeg er helt enig. De burde strekke seg lengre når de har disse kampanjene. Selge noen varer med tap er nesten et krav fra min side! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Timesalg har gått fra å bli veldig, veldig bra tilbud til å knapt være verdt å sjekke, i værste fall er det billigere i andre nettbutikker uten salg.

 

Ser ut til at vi aldri får noen av de gamle salgene igjen...

 

Ser slik ut, men jeg fikk dog en AX1200, 2x Corsair SP og 4x Corsair AF til 2100,-

Så for meg var salget midt i blinken :)

Lenke til kommentar

Må huske på at marginene i bransjen er MYE lavere nå enn den var før. På de første supersalgs dagene så var det nesten bare komplett som var å velge av som nettbutikk, de hadde får som jobbet for dem og et relativt lite lager (og dermed lave utgifter) Når konkurrerer de med 20+ nettbutikker i tillegg til at fysiske butikker har meldt seg på kampen om å være billigst hvis man da legger på antall ansatte har blir mye høyere, lagerene større, robot systemet (og til slutt utgiftene), så er det forståelig at tilbudene ikke er så voldsomt enorme.

 

 

MEN, når det er sagt. Jeg er helt enig. De burde strekke seg lengre når de har disse kampanjene. Selge noen varer med tap er nesten et krav fra min side! :)

 

Pussig, jeg tenkte faktisk motsatt. At komplett.no har blitt så store nå og har relativt liten konkurranse. Det var et par nettbutikker jeg brukte før som ikke finnes lenger, og eller som er små og lite relevante i dag. Som i tillegg har gått over til å selge mange andre varer enn bare data.

 

Mulig jeg bommer kraftig nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...