Gå til innhold

Hvilken av mellomklassemobilene har best kamera?


Anbefalte innlegg

Det blir ny mobil på meg. Og da hovedsakelig pga. at jeg vil ha en med et bedre kamera i. Jeg gidder ikke betale for den raskeste prosessoren eller den største og beste skjermen, men vil ha en med et kamera som tar gode mobilbilder, og det blir nok android denne gangen også.

 

Lener med nå mot HTC One S.

 

http://www.amobil.no/artikler/htc-one-s/108392/konklusjon

 

Eller har noen et bedre tips?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-169651

Det blir ny mobil på meg. Og da hovedsakelig pga. at jeg vil ha en med et bedre kamera i. Jeg gidder ikke betale for den raskeste prosessoren eller den største og beste skjermen, men vil ha en med et kamera som tar gode mobilbilder, og det blir nok android denne gangen også.

 

Lener med nå mot HTC One S.

 

http://www.amobil.no...8392/konklusjon

 

Eller har noen et bedre tips?

 

Takk!

Får du tak i en iPhone 4 il en rimelig pris har den et bedre kamera enn de fleste. Men den faller kanskje ikke innom mellomklassen?

Lenke til kommentar

Har sett litt på Lumia 820, men jeg holder meg nok til Android. Mellomklassen er vel ca 2000-3500kr.

Du får faktisk også htc One X innenfor den prisrammen nå. Ligger et par hundrelapper under Samsung Galaxy Siii ,som også sniker seg under 3 5k nå. Hva med noe fra Sony f.eks Xperia ion eller Arco S? Har ikke sjekket kamera på disse, men Sony burde være ok der.

Lenke til kommentar

Tror det står mellom HTC One S til ca 2500,- (Den har meget bra kamera, men kun 16GB lagringsplass og ikke mulighet for SD kort) og Sony Xperia V og SG S3. Begge de sisnevnte er ca 3500,-

 

Hmm, usikker. Xperia V frister kanskje mest.

Endret av Snerk
Lenke til kommentar

Ser andre har anbefalt andre os enn android. Dersom det er kamera som er avgjørende bør du titte på Nokia 808. Bedre kamera er det ingen annen telefon som har. Du mister dog litt med det valget, og det er apps. Men.. er det sms, telefonering, litt surfing og kamera er den det beste valget.

 

PS.. den er litt pain å sette opp med synking av flere kalendre og e-poster, men fungerer greit når det er gjort.

Lenke til kommentar

Om Nokia 808 hadde android ville den vært perfekt for mitt bruk, men jeg har vendt meg litt for mye til en del sider av android til å skifte til et annet OS.

 

Jeg gikk til slutt for SG S3, om jeg skulle hatt noe bedre kamera på android må jeg opp til Sony Xperia Z eller den kommende S4, og det gidder jeg ikke betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...