Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Anbefalte innlegg

Hei igjen :)

 

Nytt prosjekt, mens jeg allikevel er igang med "småpimping" av bilen min. Har søkt litt rundt på nettet, men flere av sidene jeg er innom har ikke bilder. Jeg er litt gira på å kjøpe nye sommerhjul til bilen, som da helst skal ha litt store, svarte felger - altså så tett som mulig på en måte, i motsetning til mange av felgene jeg har sett hittil som består av tynne stenger. Og svarte, og skinner minst mulig, sånn at de faktisk ser svarte ut og ikke sølv.

 

Jeg finner helt sikkert no jalla greier så fort jeg søker utenom Norge, men vil helst unngå en sånn dårlig erfaring ved å kjøpe noe billige greier som går istykker tidlig. Er det noen på det feltet her som har noen tips? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken bil har du?

 

Se i kjøp/salgs-tråder i forskjellige bilforum (bimmers.no for BMW, nccn.no for Nissan osv, bruk Google).

 

Det ligger også en god del felger til salgs på "Torget" til finn.no.

Søk på bilens boltsirkel (f. eks. 5x120 dersom du har BMW.

 

Sjekk www.boltsirkel.no for å finne din) så finner du mye kult.

 

www.felgimport.no har mye kult til de fleste biler, og en enkel meny som gjør det lett å finne felger til akkurat din bil.

Endret av oleforfa*n
Lenke til kommentar

De fleste dekkverksted har det du spør om. Hva med å ta en tur innom et eller flere av disse i ditt nærområdet og forhør deg litt. Enklere å få rett felg som passer bilens mål fremfor å kjøpe noe på nettet uten å vite hva du forskjellige målene er.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hehe :p Har en Mazda 3. Og jeg har dekk med felger som fungerer. Jeg ser etter noe som "fresher" opp bilen litt mer enn de jeg har. Tipper de fleste verksteder har "noe" som passer, men vil ha noen litt kule. Meeen tror kanskje jeg drøyer litt, har gått igjennom mange sider nå som har riktige dekk og felger, men ingen som var så mye "kulere" enn de jeg allerede har. Får følge litt med innimellom :) Takk for tipsene hittil :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...