Gå til innhold

Kan 4G erstatte internett fra Canal Digital?


Anbefalte innlegg

Etter hva jeg finner, så er den ikke 1 år gammel en gang...

 

Hvis det er denne du tenker på, så funker nok den også, men det utstyret du har tenkt å koble til, spesielt TV'en, bør du koble til med kabel, og da må du ha en router med ethernet porter, noe denne lille ikke har... Vil ikke anbefale deg å kjøre alt du har tenkt å koble til, over WiFi... Du risikerer dårlig performance og lagging i avspilling....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle komme med min erfaring med netcom sin 4g.

 

Slo til på netcom sitt kampanje tilbud ( før de trakk det ). Har 4G data tvilling til 29kr mnd med ubegrenset datakvote. Kjøpte huawei b593s ruter på komplett.no. Er ca 2 km til 4g masta. Får ca 50-60 mbit ned/opp hastighet med rundt 25 ms i ping. Spiller mye fps spill og sliter ikke med ping, hadde egentlig mer trøbbel med gamle adsl linja med at den datt ut i ny og ne. Dette har kun skjedd 1 gang på 2 mnd med 4G.

 

Er kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar

Er den huaweien den eneste på markede eller? Å bare hos komplett og mpx? Er det noen lignende å få kjøpt på Expert eller Elkjøp? Tips ;)

 

Ikke noe plunder nei, sett i sim kort å vips fikk jeg lynraskt nett :) som sagt har det vært veldig stabilt hos meg, dette kan sikkert variere med lengde til nærmeste 4g mast samt antall brukere vil jeg tro.

 

Huawei er vel den greieste som jeg har funnet ( netcom selger den jo selv ). De hadde den på elkjøp før , men ser den ikke er i sortimentet lengre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...