Gå til innhold

Litt hjelp til vannkjøling.


Anbefalte innlegg

3/8 5/8 og 1/2 3/4 har like tykke vegger, så det er vanskelig å få knekk på dem. Lettere sagt, nesten umulig å lage knekk på dem. Personlig er jeg litt mer fan av 3/8-5/8, på grunn av det er litt tynnere, og letter å organisere. Ikke minst er det billgiere når det kommer til slanger og fittings.

 

ID 3/8 mot 1/2 har noe å si for flow, men ikke på temperatur. Så det er bare til å gå for den tykkelsen du vil ha.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gode nyheter fra Evga :new_woot:

 

Dear Customer,

 

Thank you for contacting the EVGA Customer Service Team.

My name is Markus Kaesbauer and I will be answering your question today.

 

Answer:

 

Hi, the 680 water block will fit to your product - if you´re having any issues left, feel free and contact me. Regards,

 

Question:

 

 

Hey. I have a question about Geforce GTX 670 FTW Sig2 (02G-P4-3677-KR). I plan on water cooling my pc, but I can not find the water block and backplate that fits this gpu.

Looks like no one knows, so I ask if there is something suitable.

Some believe that a water block and backplate from a GTX 680 fits the 670 FTW Sig2.

Just bought this GPU, so it's a little frustrating if I have to sell it.

Can you help me?

Lenke til kommentar

3/8 5/8 og 1/2 3/4 har like tykke vegger, så det er vanskelig å få knekk på dem. Lettere sagt, nesten umulig å lage knekk på dem. Personlig er jeg litt mer fan av 3/8-5/8, på grunn av det er litt tynnere, og letter å organisere. Ikke minst er det billgiere når det kommer til slanger og fittings.

 

ID 3/8 mot 1/2 har noe å si for flow, men ikke på temperatur. Så det er bare til å gå for den tykkelsen du vil ha.

alt mellom 20 og 120,- ;) JEG bruker 3/8" - 1/2", uten noen problemer ;)

 

Sett litt på priser, å fittings å små ting ser jeg for meg blir billigere i utlandet. Men radiatorer osv. Som koster over 200.- å veier en god del ser jeg for meg blir bra mye billigere å kjøpe i Norge?

Lenke til kommentar

Sett litt på priser, å fittings å små ting ser jeg for meg blir billigere i utlandet. Men radiatorer osv. Som koster over 200.- å veier en god del ser jeg for meg blir bra mye billigere å kjøpe i Norge?

Jepp ;) Men de små tingene anbefaler jeg å dele opp, slik at hver ordre er verdt mindre enn 200,- :) Og husk å skrive i "comments" at de skal sendes hver for seg
Lenke til kommentar

Jepp ;) Men de små tingene anbefaler jeg å dele opp, slik at hver ordre er verdt mindre enn 200,- :) Og husk å skrive i "comments" at de skal sendes hver for seg

 

Hver for seg? Så lenge prisen er under 200 så spiller det da ingen rolle?

 

Men har såpe lyst på en hvit radiator, så lurer på om det ikke blir å bestille en ikveld. Men vet ikke om jeg skal bruke UK eller Aquatuning.

 

Å er ikke helt sikker på om det blir 60mm eller "Monsta" utgaven. Må måle litt, tror det blir 60mm med push/pull.

Lenke til kommentar
Hver for seg? Så lenge prisen er under 200 så spiller det da ingen rolle? Men har såpe lyst på en hvit radiator, så lurer på om det ikke blir å bestille en ikveld. Men vet ikke om jeg skal bruke UK eller Aquatuning. Å er ikke helt sikker på om det blir 60mm eller "Monsta" utgaven. Må måle litt, tror det blir 60mm med push/pull.
Joda, men dersom det kommer over 200,- så kan man dele opp ;)
Lenke til kommentar

Hvis du vil spare litt penger så kan man godt gå for alphacool. Men kvalitetsmessig, så er de langt fra bitspower sine. Ser ikke like sexy ut.

 

Ble nesten 2 høvdinger med bitspower. Hadde ikke tenkt å bruke så mye bare på fittings.

Her er en liste på hva jeg har tenkt å kjøpe.

post-213676-0-88602100-1363106910_thumb.png

Endret av ace85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...