Eirikg89 Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Hei! Jeg og 2-3 venner tenkte oss en tur til varmere strøk i påsken for å bade, sole oss og feste litt. Vi er alle i 20 og 30 årene. Viktig: - Billig flyreise - Sol og mulighet for bading - Bra uteliv - Gjerne litt skandinaviere Noen tips?
Autofil Skrevet 11. mars 2013 Skrevet 11. mars 2013 Det er nok liten mulighet for å finne BILLIG tur i påsken så kort tid før avreise. Husk at skolenes ferier er alltid dyreste perioden å reise i. Jeg tok en rask titt på restplass.no og søkte på "Gran Canaria" der begynte prisene på nærmere 6.000,- pr person for èn uke. Utenom sesongen er det ikke noe problem å finne turer til kr 1450,- på samme sted... Men så har jo vi mennesker forskjellige preferanser, så jeg vet ikke om kr 6000,- er dyrt eller billig for deg.
Lami Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Ta en titt på restplasser, på f.eks siden restplass.no Ellers som Autofil sier over, billig tur i påsken nå blir ikke billig med mindre du vil til et avblokksland.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå