Fiskekraft1 Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Har hatt en Battlefield 3: Premium edition liggende etter jula, da jeg fikk det i julegave. Bestemte meg for i går å løse den inn, da jeg fikk lyst å prøve det. Alt gikk bra, løste inn koden og alt det. Så popper det et vindu opp som ber meg om å velge to alternativer for å lagre spillet, og jeg velger nr. to. Et til vindu kommer opp, og jeg trykker ok. Ingenting skjer. Prøver på nytt og på nytt, men ingenting. Lukker vinduet for å velge alternativ nr. en. Og der er problemet mitt. Vinduet der jeg velger det er borte. Sjekker om det er noe i "mine spill", men ingenting. Prøver å taste inn koden på nytt igjen, men det står den er brukt. Noen som vet hva jeg kan gjøre? Har sendt e-mail til EA om problemet, men har fått ingen svar. Med forbehold om skrivefeil, da jeg er på telefonen. Takk på forhånd!
kjetilkl Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Bruk livechaten deres. - Vanskelig å få hjelp til et slikt problem dersom ingen har hatt samme problemet.
Kharan Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Alternativt, bruk https://help.ea.com/ som da er EA Help. De skal også hjelpe deg med å få lagt til nøkler til kontoen din hvis prosessen feiler av ulike årsaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå