Gå til innhold

Grønn Tre Pyton


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

 

Stilig utsnitt som til tross for at det er tett på oppsummerer hva en slange er for noe rart. Og denne er rarere enn mange.

 

Utsnittet blir litt FOR tett i nedre kant, foran snuten på dyret, men ellers fungerer det utmerket. Eventuelt ville jeg vurdert å gjøre det nesten kvadratisk ved å kappe ved copyright c-en til høyre og like til høyre for det gule feltet oppe til venstre.

 

Uansett et bra skudd som viser at man kan få utmerkede dyreportretter selv om dyrene er bak lås og slå!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kult. Har lenge tenkt på å ta turen innom reptilparken med kameraet, men det har ikke blitt noe av enda.

 

Det bør du absolutt gjøre. Ta med makro linse og/eller mellomringer og kos deg. Hvis du planlegger en helge tur bør du velge en dag med supert ute vær, da er det mindre folk der ;)

Lenke til kommentar
Kult. Har lenge tenkt på å ta turen innom reptilparken med kameraet, men det har ikke blitt noe av enda.
Det bør du absolutt gjøre. Ta med makro linse og/eller mellomringer og kos deg. Hvis du planlegger en helge tur bør du velge en dag med supert ute vær, da er det mindre folk der ;)

 

Har verken makro linse eller mellomringer dessverre og det må nok bli en helg ettersom jeg sitter og kjeder meg på et kontor i ukedagene. Men: Jeg skal passe på at været er bra! Takk for tipset.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...