Gå til innhold

Noen som kan anbefale en gamermus?


Anbefalte innlegg

Hei. Har nå en Mad Catz R.A.T. 9 som jeg kjøpte på cdon.

Men når jeg bruker den så vippes fronten på musa opp, og den blir nesten umulig å bruke. Har snakket med cdon, og de kunne sende meg en ny eller gi meg pengene tilbake.

Jeg har valgt å få pengene tilbake, så nå må jeg ha en ny gamermus.

Denne må være trådløs.

Er det noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom plutselig til å tenke på at musen i innlegget over ikke er trådløs. Hvis det er et must, kan den her anbefales på det sterkeste. https://prisguiden.no/produkt/razer-mamba-106410

En kompis, en real gamer, har denne musen og han har aldri vært så fornøyd med et produkt han har kjøpt noen gang. Han mener du får "utrolig mye for pengene" hvis du går for dette alternativet. "Kombinert med flott design og god ergonomi", mener han at dette er en av de beste gamingmusene markedet har å tilby. (Vet imidlertid ikke hvor mange muser han har testet, men det er en annen sak...) :)

Lenke til kommentar

Kom plutselig til å tenke på at musen i innlegget over ikke er trådløs. Hvis det er et must, kan den her anbefales på det sterkeste. http://www.prisguide...er-mamba-106410

En kompis, en real gamer, har denne musen og han har aldri vært så fornøyd med et produkt han har kjøpt noen gang. Han mener du får "utrolig mye for pengene" hvis du går for dette alternativet. "Kombinert med flott design og god ergonomi", mener han at dette er en av de beste gamingmusene markedet har å tilby. (Vet imidlertid ikke hvor mange muser han har testet, men det er en annen sak...) :)

 

Takk for svar. Har sett litt på den musa du linker til, og lest litt om den. Ser at enkelte klager på laseren som er brukt. Vurderer sterkt å kjøpe Logitech G700, da denne har fått mye skryt og er litt billigere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for svar. Har sett litt på den musa du linker til, og lest litt om den. Ser at enkelte klager på laseren som er brukt. Vurderer sterkt å kjøpe Logitech G700, da denne har fått mye skryt og er litt billigere.

 

Jeg kan anbefale G700 på det sterkeste. Jeg bruker så og si utelukkende Logitech, med G700, G15 (som nå er 7 år gammelt), G13 og G930. Jeg bruker de fordi ergonomien passer meg veldig godt, og jeg er UTROLIG fornøyd med kundeservice. Gjennom årene har jeg hatt to problemer, en gang med G930 og en gang med G700 (to knapper døde). Begge gangene tok det 2 dager med mailutveksling der jeg sendte kvittering og svar på feilsøking, så sendte de meg nye produkter. Uten å kreve inn de gamle, så jeg har nå 2x G930 og G700.

 

Når det kommer til mus og tastatur i dag så er stort sett alt bra, og du burde se hva som passer hånden din best. Hva trådløst gjelder så kan folk som sier at trådløs lagger etc. gå og undersøke selv. Det er samme oppdateringssfrekvens på trådløse som trådet mus i dag, og har vært det ganske lenge.

 

Ta deg en tur i butikken og se hva som passer hånden best, men om du står mellom Razr eller Logitech er begge to gode valg.

Lenke til kommentar

Har selv denne og er superfornøyd. Ikke noe rot med laserne i det hele tatt - 2013 modellen (denne er optisk). Razer Deathadder 2013 Edition, samme bare billigere - ikke trådløs.

 

Hvis ikke ville jeg sett på noen av disse som alle skal være konge, men det kommer jo litt an på størrelsen på hånden din:

 

CM Storm Sentinel Advance Gaming Mouse

Roccat Kone XTD

Razer Taipan

SteelSeries Sensei Raw Rubberized

 

Så har du den rå-este fraps musen til skyespill:

 

SteelSeries Sensei

eller

SteelSeries Sensei MLG

 

Tror jeg personlig i dag ville gått for noen av de fra steelseries.

Endret av Vebb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...