Gooby Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Jeg bare lurer på en ting innen frieri. Når du frir, skal kun partneren som blir fridd til få en ring? Må finne ut dette slik at jeg ikke driter meg fullstendig ut. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 kjøp en til hver finger Lenke til kommentar
Gooby Skrevet 5. mars 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke sånn ment.. jeg mente, skal jeg også ha en ring? Skal jeg kjøpe ring til oss begge eller bare til hu når jeg frir? Lenke til kommentar
kattungen Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 Ikke sånn ment.. jeg mente, skal jeg også ha en ring? Skal jeg kjøpe ring til oss begge eller bare til hu når jeg frir? Det må du nesten kjenne på selv. I noen forhold velger mannne å bruke forlovelsesring han også (det er ofte hvis det er valgt ut forlovelsesringer som også skal brukes som gifteringer), mens andre velger å gi fruen en litt mer elegant ring enn den tradisjonelle gifteringen i gull til frieriet og at begge bruker ring når ekteskapet er inngått. Begge deler er like vanlig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 5. mars 2013 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2013 (endret) Ikke sånn ment.. jeg mente, skal jeg også ha en ring? Skal jeg kjøpe ring til oss begge eller bare til hu når jeg frir? Jeg kjøpte en såkalt "frierring". Typisk klassisk ring i hvitt gull med en diamant. Deretter fant vi sammen et par forlovelsesringer vi kjøpte en stund etterpå. Disse vil også brukes som gifteringer. Edit: Sånn her type: http://www.juvelen.no/dame/ringer/diamant/enstens/diamantring-med-0-05-ct-w-si-7111305 Endret 5. mars 2013 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå