Gå til innhold

awesome side!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har startet en spill blogg ved navn .blogg.no hvis noen har tid og mulighet til å ta en titt! :)

Håper dere liker den.

T

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Link fjernet grunnet reklame til egen blogg
Videoannonse
Annonse
Skrevet

drit nice

Takk for det, men har spurt admin om å slette dette emnet siden det tross alt mangler saklig innhold i selve emnet... hehe... ble bare litt ivrig! :p

Skrevet

Hold deg unna skrivefeil og grammatiske feil, unngå bruk av smilyer ( en liten " :) " nå og da er greit, men de fleste forbinder " XD " med trettenåringer.) og jeg ville lastet opp bildene på en egen konto på f.eks. Imgur, så du slipper at bilder forsvinner fordi kilden får en ny adresse, artikler blir borte osv.

Lykke til.

Skrevet

Hold deg unna skrivefeil og grammatiske feil, unngå bruk av smilyer ( en liten " :) " nå og da er greit, men de fleste forbinder " XD " med trettenåringer.) og jeg ville lastet opp bildene på en egen konto på f.eks. Imgur, så du slipper at bilder forsvinner fordi kilden får en ny adresse, artikler blir borte osv.

Lykke til.

Takker for gode tips fra alle hold! Skal ta det til meg, og håper å bli bedre på skrivingen.

Skrevet

XD'en gav meg spasmer. Fjern den, så skal jeg prøve å lese artikkelen. :)

Samme med "<3", ":')".

Da er de fjernet! takk for respons!

Skrevet

Greit innhold.

Selv så synes jeg at fargene du har valgt kræsjer litt med hverandre.

Ikke sikker andre reagerer på det.

Dette er første forsøk med fargevalg... Hvilken farge ville du ha brukt?

Skrevet (endret)

Tråden stenges grunnet reklame til egen blogg.

Dersom trådstarter ønsker tilbakemelding om nettsidens utseende, kan denne kategorien benyttes.

Endret av r2d290 waits for Obi-Wan
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...