Gå til innhold

Sprengt strømforsyning, hvordan ny anbefales?


Anbefalte innlegg

litt norsk-undervisning her, sånn mens vi er i gang..

 

"hvordan" bruker vi ikke om gjenstander. "hvordan" betyr noe sånt som "på hvilken måte", og passer så absolutt ikke inn i setningen din.

 

istedetfor bruker vi gjerne "hvilken" eller "hva slags". skriv bak øret.. norsk-karakteren din vil takke deg.

 

Hvis du skal belære noen i norsk, bør du begynne med deg selv. Setninger skal alltid startes med stor bokstav. Videre har du skrevet flere ord og begrep feil. Et eksempel på dette er en horribel sammenslåing av tre ord. Tegnsettingen din er også feil.

 

Små bokstaver i begynnelsen av setninger er bare litt giddalaushet - å skrive "hvordan ny strømforsyning" er galskap.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
litt norsk-undervisning her, sånn mens vi er i gang..

 

"hvordan" bruker vi ikke om gjenstander. "hvordan" betyr noe sånt som "på hvilken måte", og passer så absolutt ikke inn i setningen din.

 

istedetfor bruker vi gjerne "hvilken" eller "hva slags". skriv bak øret.. norsk-karakteren din vil takke deg.

 

Hvis du skal belære noen i norsk, bør du begynne med deg selv. Setninger skal alltid startes med stor bokstav. Videre har du skrevet flere ord og begrep feil. Et eksempel på dette er en horribel sammenslåing av tre ord. Tegnsettingen din er også feil.

 

:roll: Here we go again?

 

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?104...0db56ccf00d3c23

 

Med Jim Car(r?)ey stemme: "Can't we all just get along?!"

La oss prøve å holde tråden saklig?

 

On topic: Ny strømforsyning; anbefaler (som de fleste andre) Fortron Source på 300W med 120mm vifte. Lydløs, kraftig og billig (495 på microplex.no)! Absolutt verdt pengene! :)

Lenke til kommentar
enig, de er irritabelt at folk bruker, feil or å utrykk og skriver flei... litt mistenksomt egentlig... gæren teinsetting, ær heller ikke bra 8) :wink:

 

Skal man kommentere andre så må man ikke minst kunne skrive rett selv, FFS. Hva er det egentlig du har skrevet der??? F.eks "flei" , "ær" og "or" høh.... hvor hører det hjemme? :evil::evil:

 

Nei plz skjerp dere.... Hvis dere ikke forstår hva jeg mener, så ring meg på telefon, så kan jeg forklare dere hva jeg mener... :x

 

Som sagt, dette er ikke et norsk undervisnings forum, eller hva? ikke sist jeg sjekket :x

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...