Gå til innhold

Lock On er her snart!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Hvor har du den datoen fra? Siste info jeg leste var at det skulle komme en demo i løpet av oktober og spillet skulle komme i løpet av "vinteren 2003". Kommer det tidligere så er jo det bra, men med mindre det er kommet noen ny dato fra offisielt hold i dag, så høres 3. oktober litt tidlig ut.

 

Peedee

Lenke til kommentar
er det de samme som laget IL spillene?

 

 

Nei, IL 2 spillende er laget av 1C:Maddox Games. LOMAC (Lock On: Modern Air Combat) er laget av Eagle Dynamics (Flanker 1+2). Tror en stund det var snakk om at Lomac skulle opprinnelig hete Flanker 3.0, men at planene for spillet ble utvidet etterhvert som interessen steg slik at nå kan man foruten spille Su 27 Flanker fly+div andre russiske fly også fly amerikanske F-15c og (endelig!) A-10.

 

Både Maddox Games og Eagle Dynamics er fra Russland, Moskva og har UBISOFT som utgiver av sine spill. Jeg tror detta blir veldig bra når det en gang kommer.

 

Peedee

Lenke til kommentar
Uansett når det kommer, håper jeg det leverer varene.. Det SER jo unektelig bra ut, og har ventet lenge på en ny bra Sim.. Men på toppen av ønskelisten står Longbow 3 (I wish..)

 

Men vi som liker sim'er fortjener virkelig at dette er bra..

 

MoonDawg, jeg tror faktisk detta blir bra også! Alle rapporter fra folk som har sitti og spilt betaversjoner tyder på det. Virker som man i stor grad kan variere vansklighetsgradene slik at nye flyspill-frikere lettere kan komme inn i det - og det synes jeg er bra. Har lest en del kritikk fra Hard core flysim fans om at de frykter at simulatoren er gjort "dummere" enklere for å friste et større marked. Men slik jeg forstår rapportene så virker det som den kan tilpasses de fleste ønsker.

 

Jeg spiller fortsatt noe Falcon 4 i blant. Med SP3 så er den blitt bra, SP 4 er rundt døra.

 

Longbow 3? Det hadde vært noe det! Men tror vi må vente en stund. Spiller du EECH? Synes det var en rimelig god arvtager til LB 2.

 

Peedee

Lenke til kommentar

Lock On - Modern Air Combat her orginalt "Flanker Attack". Men siden de har lagt inn flere NATO fly så fant de ut at et nytt navn var på plass.

 

Håper de blir ferdig til jul. Gleder meg som en unge til demoen :))

 

Og 5 oktober annonserer Oleg Maddock (som laget IL2+IL2FB) hvilket nytt flyspill de jobber med i IL2 serien.

 

Øystein

Lenke til kommentar
Hei

 

Hvor har du den datoen fra? Siste info jeg leste var at det skulle komme en demo i løpet av oktober og spillet skulle komme i løpet av "vinteren 2003". Kommer det tidligere så er jo det bra, men med mindre det er kommet noen ny dato fra offisielt hold i dag, så høres 3. oktober litt tidlig ut.

 

Peedee

 

Ja jeg hørte noe om en demo, men noen nettbutikker averterte det til den 3., dette var gamesmix og bestshop http://www.bestshop.no/?product=4797

 

Og hva slags spill er EECH?

Lenke til kommentar
Hei

 

Hvor har du den datoen fra? Siste info jeg leste var at det skulle komme en demo i løpet av oktober og spillet skulle komme i løpet av "vinteren 2003". Kommer det tidligere så er jo det bra, men med mindre det er kommet noen ny dato fra offisielt hold i dag, så høres 3. oktober litt tidlig ut.

 

Peedee

 

Ja jeg hørte noe om en demo, men noen nettbutikker averterte det til den 3., dette var gamesmix og bestshop http://www.bestshop.no/?product=4797

 

Og hva slags spill er EECH?

 

Jeg tror kanskje man skal ta diverse nettbutikkers datoer med en klype salt. De som sitter og lager spillet sier noe annet i sine forum, altså vinteren 2003. MEN det hadde jo vært fint om du hadde rett! Jeg tror det blir et knakende bra spill.

 

EECH er Enemy Engaged Comanche vs Hokum - en knakende bra helikopter simulator. Flere dynamiske campaign, helikopter fra østblokken og usa. Veldig bra. Noen år gammelt, men det beste helikopter spillet fortsatt. Er vel egentlig ikke kommet noe etterpå heller i den genren.

 

Peedee

Lenke til kommentar
Demo'en er her !!   :D  

 

Holder på å laste ned nå..

 

Først du installere BitTorrent

 

Så laster du ned demo'n her (122.7MB)

(lock_on.exe.torrent    10kb)

 

Ikke så rask server da... Ligger på 57KiB/s (stigende)

 

Må ikke bruke BitTorrent. BitTorrent greia er treg.. for mange ser det ut til. Jeg fikk bare 4-9 kib/s og mange på fly forumene klager også. Men jeg fant en link på denne siden som ga meg 90-110, og det er jo ok.

http://www.checksix-fr.com/

 

Ellers? Virker lovende. A 10 er morsom, spesielt maskinkanonen. Demoen bygger på Beta nr 5, Eagle Dynamics er visstnok på beta 10 nå om dagen i følge Matt "Wags" Wagner.

 

 

Peedee

Må få satt opp Cougar'n min nå...

Lenke til kommentar
Dette var høyst skuffende må jeg si...

 

Vel, om det er beta eller ikke får vi se når hele versjonen slippes.

 

Hva var skuffende? Artig å høre andre synspunkter.

 

Demo'n levde opp til mine forventninger i alle fall, og jeg ser fram til spillet når det kommer. At demo'n bygger på beta kode stemmer nok når spillet fortsatt er under utvikling.

 

Jeg gadd som vanlig ikke lese readme filen, så jeg brukte litt tid på å få A 10'n til å gjøre som jeg ville. For å hele tatt få skutt noe måtte jeg sette den i Air to groun mode med 7 tasten, deretter bruke C for å switche mellom kanonen og de andre våpnene. D swithcer mellom rockets og bomber.

 

Ellers fulgte jeg noen råd fra www.lo-mac.com og skrudde av direct x hardware aksellerasjon via Dxdiag da mange opplevde bedre framerates med det.

 

Peedee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...