Gå til innhold

ASS. Ferskvaresjef lønn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke det veldig lite... trodde man hadde minst rundt 25-26 K som vanlig ansatt.

Stillingsbetegnelser med ordet assisterende gir som regel ikke mer enn en tusenlapp, eller to ekstra.

Skrevet (endret)

Så hvis ett par jobber i en større by i Norge i en butikk har man ca 35 000 kr netto utbetalt, det er ikke mye.... sier ikke det er feil men det var lite gitt.

Edit:

Regner med det kommer inn en del tillegg her og der

Endret av Nasciboy
Skrevet

Så hvis ett par jobber i en større by i Norge i en butikk har man ca 35 000 kr netto utbetalt, det er ikke mye.... sier ikke det er feil men det var lite gitt.

Det høres ganske riktig ut for et par hvor begge er butikkansatte.

Skrevet

Edit:

Regner med det kommer inn en del tillegg her og der

35000 netto for en butikkjobb? I smell BS.

Skrevet

25k nok vil ikke si ca 100k sek ? hvor har du dette fra ?

25 000 Nok = Ca 28 000 Sek.

http://www.valutakal....net/index.html

Håper du skjønner det var en spøk.... bare for å understreke at den svenske kronen er mindre verdt enn den norske, blir litt tamt når jeg må forklare det :blush:;)

Når det gjelder trådstarte vil jeg tro det lønner seg heller å skaffe seg en lagerjobb, tror du får mer betalt da.

Skrevet

Håper du skjønner det var en spøk.... bare for å understreke at den svenske kronen er mindre verdt enn den norske, blir litt tamt når jeg må forklare det :blush:;)

Når det gjelder trådstarte vil jeg tro det lønner seg heller å skaffe seg en lagerjobb, tror du får mer betalt da.

ah lol , skjønte ikke det :dontgetit:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...