Gå til innhold

skjermkort til 2500-3000


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg vet jeg har spurt om det før men nå nærmer det seg at jeg snart skal bestille et skjermkort. Jeg har sett dette http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=757654&reviewPage=1#reviews og jeg tenkte egentlig litt på for to uker siden at jeg kanskje skulle ta 660 eller 7950 crossfire. så hva er best ? Det skjemkortet der eller crossfire og jeg kommer nok til og game en god del cod og bf3 etter vert. Jeg vil også at skjemkortet holder en stund og siden det er så bra holder det vel kanskje 3-4år?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ikke noe bedre til den prisen.

 

Ikke se så mye på hva det står i produktanmeldelsene til komplett, er ofte

mye tull som ikke stemmer. ( selv om den kommentaren forsåvidt stemmer

i dette tilfellet :) ).

 

Likte spesielt han som nevnte at han aldri så noen lave temperaturer der i huset!

Lenke til kommentar

Tenker du på denne? :confused:

 

Kjøpte dette kortet for en liten måned siden, det er helt utrolig! Har ennå ikke spilt et spill der jeg måtte skru ned graphics for å stoppe lag. Skyrim og AC er vel de mest krevende spillene jeg har prøvd, og jeg har kjørt de på 60+ FPS med graphics på Ultra/Max! Jeg har overclocket det en masse og det holder seg fortsatt på under 40 grader, selv når jeg gamer! Du for mer enn nok for pengene! Løp å kjøp!

Lenke til kommentar

Tenker du på denne? :confused:

 

Kjøpte dette kortet for en liten måned siden, det er helt utrolig! Har ennå ikke spilt et spill der jeg måtte skru ned graphics for å stoppe lag. Skyrim og AC er vel de mest krevende spillene jeg har prøvd, og jeg har kjørt de på 60+ FPS med graphics på Ultra/Max! Jeg har overclocket det en masse og det holder seg fortsatt på under 40 grader, selv når jeg gamer! Du for mer enn nok for pengene! Løp å kjøp!

 

Sapphire har også gjort en super jobb med cooling systemet på dette kortet, som de alltid har vært kjent for. Den er mye mer stillegående enn GTX 680, som oftest kommer med bare 1 vifte. Grafikk-kortet er også badass med leds som lyser opp logoen :O Merker aldri noen lave temperaturer her, og har du noen i huset som er hysteriske mot viftelyder er det ingen som kan klage på støyen fra dette kortet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...