Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Tips til kjøp av bruktbil med GOD sittecomfort


aquafrank

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange store Am-cars, men de fleste krever vel mer enn B-lappen.

Hadde ikke store planer om å kjøre opp til lett lastebil i nær framtid.

 

I tillegg må jeg nesten innrømme at jeg er i det nedre skikt av inntekt, siden jeg lever på uføretrygd.

Jeg har neppe råd til å ha en bil som drikker ett par-tre liter på bykjøring :o

 

Og av de mer klassiske bilene, så er disse totalt uaktuelle siden jeg ikke har innendørs parkering. Slike biler fortjener ett bedre liv enn å stå ute i en meter snø!

Og de er vel heller ikke noen mestere på de NordNorske vinterveier, regner jeg med. Ser i alle fall ikke slike godklumper med gromlyd andre tider enn når det er sommer og sol :D

 

kjører suburban hele året. drikker ikke noe serlig mere enn andre litt eldre biler. jeg drasser på verktøy hele tiden så bilen ligger på ca 3 tonn hele tiden. og den bruker 1.2-1.5 på bykjøring.

 

super bil om vinteren. 4hjulstrekk lav og høy og så kan man koble ut 4x4 og ha kun bakhjulstrekk.

 

har kjørt eid saab før med både skinn og stoffseter. meget god comfort i saab. kjøp deg en saab som går på bioetanol. bioetanol får du jo for under 10 kroner litern. bioetanol saabene kan du fylle enten bioetanol eller bensin. men dem går best på bioetanol.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

 

 

kjører suburban hele året. drikker ikke noe serlig mere enn andre litt eldre biler. jeg drasser på verktøy hele tiden så bilen ligger på ca 3 tonn hele tiden. og den bruker 1.2-1.5 på bykjøring.

 

super bil om vinteren. 4hjulstrekk lav og høy og så kan man koble ut 4x4 og ha kun bakhjulstrekk.

 

har kjørt eid saab før med både skinn og stoffseter. meget god comfort i saab. kjøp deg en saab som går på bioetanol. bioetanol får du jo for under 10 kroner litern. bioetanol saabene kan du fylle enten bioetanol eller bensin. men dem går best på bioetanol.

Kan den kjøre på en blanding? F.eks. man er på ferie med bioetanol på tanken, men ingen av bensinstasjonene har bio. Kan man fylle på bensin da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...