Gå til innhold

video redigering med youtube funsjonalitet


Anbefalte innlegg

Jeg har ett gopro hero hd som spiller inn i *.mp4

og camsports coach som spiller inn i *.mov (1280x720)

 

Jeg spiller inn løyper jeg sykler/løper etc og har lyst å legge dem på youtube.

 

Finnes det en grei software med ok redigeringsmuligheter men fremfor alt mest mulig automatisk kan snekre i hop filene i passende youtube filstørrelse og laste opp.

 

Den mest avanserte redigeringen det er snakk om blir å putte film fra hero og coach vedsiden av værandre i ett bilde og muligens putte inn en tredje film som dekker 1/4 av bunnen på bildet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter litt surfing her og der ser Sony movie studio platinium ut til å ha det jeg ønsker meg.

Noen som har gode/dårlige erfaringer med denne pakka.

 

Sony Vega kan jo alt men er litt på smertegrensen kostbar.

 

Klarer ikke lese meg fram til om den kan mekke 1 video av 3 videoer med det finner jeg ut av med free trial før jeg brenner credcard for 1100 kroner :-)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

...Finnes det en grei software med ok redigeringsmuligheter men fremfor alt mest mulig automatisk kan snekre i hop filene i passende youtube filstørrelse og laste opp....

 

Abobe Premiere Elements gjør alt dette som du spør om. Er enkelt å bruke og har en egen export-modul for YouTube-videoer (SD eller HD). Brukernavn og passord tastes inn i Premiere Elements, så enklere kan det vel ikke bli. Prisen? Du betaler nok rundt kr. 600,- for dette.

 

Screenshots: http://www.softpedia...hot-112792.html

 

Jeg har brukt Premiere Pro, Sony Vegas, iMovie og Final Cut (pro/express) tidligere og kan med den erfaringen anbefale Premiere Elements.

Endret av flyndrefjes
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...