Gå til innhold

Dette mener verden om Surface Pro


Anbefalte innlegg

Hvem har planer om å bruke et sånt leketøy som arbeidsstasjon?

Jeg! 8o)

 

Hvem bruker arbeidsstasjonen 8 timer i strekk uten lademulighet?

Ikke jeg! 8o)

 

Jeg synes forøvrig produktet faller PÅ to stoler. Når jeg ser på min minimale bruk av bærbare etter at jeg fikk meg en HP touchpad (nettbrett med webOS), og hvor mye jeg bruker sistnevnte, så gleder jeg meg veldig til å pensjonere begge to til fordel for Surface Pro. Og jeg skal definitivt vurdere/prøve å bruke den til jobb — i grafisk sektor.

Endret av Autodidact
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem har planer om å bruke et sånt leketøy som arbeidsstasjon?

Hvem bruker arbeidsstasjonen 8 timer i strekk uten lademulighet?

 

Jeg gjør det :)

Windows 8 på nettbrett er faktisk perkfekt til min arbeidssituasjon, men det blir ikke surface denne gangen. Bruker Elitebook nå og det fungerer helt fint, men et nettbrett med tastatur er letter å få med seg. Bruken er ca 70-80 prosent nettleser, resten blir blir div citrix løsninger og eksternt skrivebord mot servere. Dette er når jeg er på farten, noe jeg ofte er. På kontoret blir det Elitebooken i docking.

Lenke til kommentar

Hmmm, mon tro om Touch-coveret til Surface RT er kompatibelt med Surface Pro?Lurer på å få et familiemedlem i USA til å kjøpe med en Surface Pro hjem. Om jeg ikke får keyboard før lansering i Norge så er det greit nok, jeg har uansett ikke en tablet fra før, men om det går an å sette på Touch-coveret fra Surface RT (som straks er til salgs i Norge) så hadde jo det vært fantastisk.

 

På Galleria Microsof store Downtown Houston

Lenke til kommentar

På Galleria Microsof store Downtown Houston

 

Takk, har ringt dem daglig siden lørdag. De hadde den på lager da jeg ringte med en gang de åpnet på lørdag, men kunne ikke ta imot bestillingen min med norsk bankkort. Kunne heller ikke reservere til min far kom i butikken og kjøpte den, siden det var lansering. Noen få timer senere var de utsolgt over hele Houston, og det har de vært siden. Har også ringt Staples jevnlig, men no luck. Best Buy kan man sjekke på nett, ingen som hadde den i Houston der heller.

 

Kan jo ordne prepaid visa med amerikansk billing address og bestille til JetCarrier, men nå lurer jeg heller på å vente til lansering i Norge...

Lenke til kommentar

Batteritid sammenlignet med iPad...?

Hvorfor sammenligne Surface Pro med et leketøy??

 

Haha.. Nei, en Ipad kjører pokker ikke mountain lion, der går det vel i os5 eller noe? Som isåfall er en mobilplattform.

 

Skulle likt og se Crapple prøve seg på noe sånt.Blir vel denne her uten fot http://www.apple.com/no/imac/

 

Surface er ett spennende produkt for fremtiden men ønsker funksonaliteten fra win7 tilbake og kanskje den kommer.. først da kjøper jeg Surface.

Endret av Tom&Jak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...