Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Eksamen V13] REA3022 Matematikk R1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, mange oppgaver! Følte del 1 stort sett gikk veldig fint. Litt usikker på den oppgaven hvor vi skulle avgjøre når grafen var kontinuerlig og når den var deriverbar.

Del 2 følte jeg ble værre og værre. første oppgavene var ikke så galne. Oppgave 4 b) og c) sleit jeg med, tror jeg fikk feil svar der. Klarte heller ikke sannsynlighet c) eller oppgave 6.

 

Synes del 2 var til dels veldig vanskelig.

Håper på 5, men frykter 4'eren!

Lenke til kommentar

Synes del 1 var overraskende lett, mens del 2 krevde litt mer arbeid. Eneste jeg ikke svarte ordentlig på var sannsynlighetsoppgaven, verste jeg vet :p Orket ikke prøve en gang på å skrive oppstillingen rett, skrev bare det som virket logisk. Det er garantert feil siden sannsynlighetsregning ikke finnes logisk... Men jeg håper på å få 5!:)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Hva synes dere om eksamen?

 

Jeg følte at jeg gjorde det veldig bra på Del 1, bortsett fra at jeg 1) Ikke fikk tid til å løse siste deloppgave; 2) Fikk et brøksvar for k og t på vektoroppgaven, som jeg er usikker på om var rett. Fikk ikke tid til å utføre kontroll på det.

 

Noen som husker hva slags svar de fikk på den vektoroppgaven?

 

På Del 2 synes jeg også det meste var ganske enkelt og jeg brukte knapt boken, men, jeg ble sittende og knote en del mer enn jeg burde på oppgaven med vektorfunksjonen. Fikk til alt til slutt (tror jeg), men brukte alt for lang tid.

 

Dette resulterte i at jeg fikk gjort bare deloppgave a) på nest siste oppgave og fikk ikke tid til de to siste på første oppgave i Del 2.

 

Første oppgave i Del 2 irriterer det meg at jeg ikke nailet, men jeg så ikke den umiddelbart og gikk derfor videre med en gang til oppgave 2. Skjønte den når jeg gikk tilbake og så nullpunktene, men da var det for sent.

 

Alt i alt håper jeg på en femmer, men regner med det blir en firer.

 

Synes nivå og arbeidsmengde var akseptabelt. Har bare meg selv å takke for at jeg ikke ble ferdig ved at jeg somlet på den vektorfunksjonoppgaven.

Lenke til kommentar

Noen som vet når sensuren faller?

 

Sensuren faller vell 20-21. juni

 

Hva fikk dere på den siste oppgaven (likningen med n og x)?

Og akselerasjonsvektor når t er uendelig?

 

Når t er uendelig fikk jeg at akselerasjonsvektoren er -1/2, men tror det er feil. Jeg ganget med 1/t^2 oppe og nede

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...