Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Pleier å ta betalt på forhånd enten via Paypal (tryggere for de som kjøper) eller kontooverføring ;)

Jeg ønsker ikke kontakt med prinser fra Nigeria.
Døde nesten av latter :D

179413d1359138241-din-sta-rste-nedtur-20120622052737-rofl.gif

Endret av MariusJS
Skrevet

Bare hyggelig, vet hvordan det er, siden jeg har irritert meg litt over det selv, men fant ut av det litt tilfeldig (Skulle sjekke noe på en annonse der varen var solgt) :p

Skrevet (endret)

Ok, bare si ifra om du finner noe du kunne tenke deg å kjøpe, har noen smådeler til salgs som jeg snart legger ut på finn

Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien.

Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint.

Om du selger da :p

Endret av Sjofelgut
Skrevet

Mye mulig. På lang lang sikt trenger jeg en av/på knapp og et I/O panel, trenger det til custom case prosjektet mitt, som skal begynnes på i sommerferien.

Mener og ha sett at du hadde et ekstra kabinett med litt innmat. Kabinettet, eller bare I/O panelt og start knappen kunne vært fint.

Om du selger da :p

Ærlig? Bor hull til Anti-Vandal brytere, beste bryterne ever, og mod inn en slik ;)
Skrevet

Tøff rigg. Har ett spørsmål. Hvordan er det med SLI oppsett med tanke på luft mellom kortene. Kan man fint ha det ene i slot 1 og det andre i slot 3? Jeg har et Asus P8z77-v pro nå, men bare 3 millimeter mellom kortene som gjør at det øverste blir 80-85 grader ved bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...