Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat det jeg frykter. I værste fall så får jeg ta av armour shield greia :p

 

 

Hadde det vært annen farge på det kunne jeg vurdert det ;) Det er det hovedkortet Ronsanut bruker her?

 

Jeg tror det.. Det er ihvertfall Gugabyt, og de har bare ett kort med den smekkre fargen. Tenkte det sammen med 900D, AF/SP vifter med ringen farget i oransje. Og oransje sleeves. Får se hvordan det blir etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg tror det.. Det er ihvertfall Gugabyt, og de har bare ett kort med den smekkre fargen. Tenkte det sammen med 900D, AF/SP vifter med ringen farget i oransje. Og oransje sleeves. Får se hvordan det blir etterhvert.

Lykke til! Du får opprette en worklog så du får litt mer motivasjon underveis ;)

 

Tror viftene er 40mm

På videon kan du se at det er 3pin

Takk, ser på den nå :)

Lenke til kommentar

Startet med modifiseringen av kabinettet i dag! Hva vil dere se og hva burde jeg gjøre? Skal skaffe nagler og naglepistol (?) sånn at jeg får festet Hot-swap buret. Jeg må også måle og kutte litt for 240 radiatoren jeg har. Jeg håpet jeg skulle få plass til en 360 istedenfor, men da blir det utrolig trangt og jeg må trolig skaffe et nytt sidepanel (700D) og kutte til ventilasjons hull og vindu. Jeg har også lagt ut hovedkortet på Hardware.no

Lenke til kommentar

Jeg bor i Nærheten av Lillehammer, jeg kan trenge hjelp til å finne riktige rør som bøyes lett, 12mm OD, enten nickel eller krom farge og som holder formen. Jeg har funnet noe jeg tror er perfekt bare at det er kobber farge, men jeg tror det finnes noe som kan "shine" de opp så de glinser litt mer.

 

Her er de jeg fant:

http://www.ebay.co.uk/itm/12mm-OD-Copper-Tubing-Tube-Pipe-NEW-x-1-Metre-/110923261320?pt=UK_DIY_Materials_Plumbing_MJ&hash=item19d38aa588#shId

Endret av Kabom
Lenke til kommentar

Jeg bor i Nærheten av Lillehammer, jeg kan trenge hjelp til å finne riktige rør som bøyes lett, 12mm OD, enten nickel eller krom farge og som holder formen. Jeg har funnet noe jeg tror er perfekt bare at det er kobber farge, men jeg tror det finnes noe som kan "shine" de opp så de glinser litt mer.

 

Her er de jeg fant:

http://www.ebay.co.uk/itm/12mm-OD-Copper-Tubing-Tube-Pipe-NEW-x-1-Metre-/110923261320?pt=UK_DIY_Materials_Plumbing_MJ&hash=item19d38aa588#shId

 

Du får dem kromma på kveil også, skal ta å sjekke imorgen hva det koster. Men med helglødde rør trenger du nesten ikke bøyetang engang:) Er i teorien veldig spendt på Åssen du kommer til å løse det, har selv tenkt tanken men har ikke orket å teste:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...