Gå til innhold

Nikon D700 vs. D600


Anbefalte innlegg

D300 n fra barskapet på noen litt mer risikoprosjekter hvor det kan ofres. Får ikke noe for det brukt da det har vært i asfalten en tur allerede og flatkabelen som gir liv i søkeren strøk med i fallet.

 

Har du plukket det fra hverandre og sett?

Min D300S døde i et fall, jeg har nesten litt lyst til å plukke den i småbiter og legge utover. Kunne gjort seg som et lite kunstprosjekt. Ser ikke for meg at det er verdt å reparere, men det kan selvsagt være en enkel sak. Alt virker tilsynelatende, det er bare at jeg må ta ut CF-kortet (gir feilmelding) og ingenting skrives på CD-kortet, selv om det da tar bilder.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Regner med det blir en D600 på meg istedet ettersom kona ikke villa ha en murstein uten auto :) Men det er da pokker til greier dette med oljeflekkene. Regner med at dette blir renset gratis? Er probleme like gæli for de som blir kjøpt på nå tror dere?

Lenke til kommentar

Regner med det blir en D600 på meg istedet ettersom kona ikke villa ha en murstein uten auto :) Men det er da pokker til greier dette med oljeflekkene. Regner med at dette blir renset gratis? Er probleme like gæli for de som blir kjøpt på nå tror dere?

Nikon har ikke nevt noe annet en, en fyr fra asia som nevnte at er fix er laging. Ikke 100% om det er sant men. Er vell en god del som ikke har oljeproblemer så kan jo være heldig å ikke få noe. Uansett om du får noe som jeg fikk, så får du gratis rens ihvertfall hos JP.

 

Mitt virker fint nå etter ca 3800. Om det kommer litt igjen vet jeg ikke. Kjøpte kit set uansett så får tiden vise. Men skyter du uansett under F/8 så vil disse ikke synes så godt vil jeg tro. Gjorde ikke det til meg ihvertfall. Tok bilder hele jule, og så ikke en eneste oljeflekk. Dette var dog på rundt f/1.8 - 2.0. Dem ble ikke synelig før f/10-11 og opp.

 

Gjorde en bitteliten personelig mening om D600'n hvist du vil lese her.

Endret av Jann.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...