Gå til innhold

HJELP! Netflix account 31dagers gratis prøve

fsx v1.1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! jeg registerte meg på netflix og en venn sa at jeg skulle få spendon gavekort som er brukt for å fullføre 30gratis dager på netflix! fikk alt registert men nå sier han at det er et visa kort som er hacket! hva gjør jeg nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! jeg registerte meg på netflix og en venn sa at jeg skulle få spendon gavekort som er brukt for å fullføre 30gratis dager på netflix! fikk alt registert men nå sier han at det er et visa kort som er hacket! hva gjør jeg nå?

Sperr bankkortet ditt og kontakten din first thing in the morning, og spør dem om råd.
Skrevet (endret)

Sperr bankkortet ditt og kontakten din first thing in the morning, og spør dem om råd.

er ikke mitt bankort! jeg fikk et visa kortnr som han sa var spendon men nå sier han at den var hacket visa kort! Har nå avsluttet kontoen på netflix Endret av fsx v1.1
Skrevet

er ikke mitt bankort! jeg fikk et visa kortnr som han sa var spendon men nå sier han at den var hacket visa kort! Har nå avsluttet kontoen på netflix

Er vel ikke noe mer du kan gjøre, om du har slettet brukerprofilen din og alt hos netflix.
Skrevet (endret)

Er vel ikke noe mer du kan gjøre, om du har slettet brukerprofilen din og alt hos netflix.

har avsluttet kontoen! men den blir ikke ferdig slettet før 4 februar. Hva annet skal jeg gjøre?

Endret av fsx v1.1
Skrevet

Du kan og kontakte dem via telefon:

800 69 936

Kundestøtte på norsk er tilgjengelig 11.00 til 21.00. Kundestøtte på engelsk er tilgjengelig hele døgnet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...