sinnaelgen Skrevet 11. februar 2013 Forfatter Skrevet 11. februar 2013 (endret) nei , i så tilfelle så må det ha skjedd at men jeg skrev i #15 så skrev du i #16 uansett problemet er der forsatt , også i versjon 4. Da er det snakk om tekstbehandlingen og tabeller som er satt inn der Det rare er at justeringen funger som forventet ( også når teksten går loddrett ) hvis man lager samme "tabellen" i et regneark Men så er det nå slik at enkelte ganger så vil man ha det som tabeller i tekstbehandlingen i stedet for regneark Endret 11. februar 2013 av den andre elgen
geir__hk Skrevet 12. februar 2013 Skrevet 12. februar 2013 Klarer fortsatt ikke å fremprovosere feilen du beskriver hos meg. Kjører versjon 3.6.5. Har ikke testet med firer'n
sinnaelgen Skrevet 12. februar 2013 Forfatter Skrevet 12. februar 2013 (endret) Klarer fortsatt ikke å fremprovosere feilen du beskriver hos meg. Kjører versjon 3.6.5. Har ikke testet med firer'n beskriv fremgangsmåten du gjør det på , så finner vi sikker ut hva som knirker her husk at det er i writer det blir problemer når jeg bruker tabellen der Endret 12. februar 2013 av den andre elgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå