Gå til innhold

er dette normalt på ett ATI R8500 kort????


Anbefalte innlegg

Lurer på om kanskje DAC`en er defekt?

fordi på kortet så er det usedvanlig varmt (synes jeg) på det angitte røde område på bildet under.

(hadde tenkt til å legge inn bildet men det ble noe feil) Men hvis dere klikker på denne linken http://www.tecchannel.de/hardware/755/index.html og der etter på det bildet som det står 64kb under, så ser dere ca noen cm fra vifta opp mot venstre der hvor de fleste av de store transistorene(?) står, det er på undersiden det varmt....

 

hva kan være feil?

 

Etter et par min med spilling så låser maskina seg og da må det til med en reboot. og at i windows så er det små flimmring på skjermen, spesielt når jeg ruller opp og ned på skjermen.

 

noen som har ideer på hva det kan være? takk for alle svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stemmer nok idet du sier, men det er ingen selvfølge å ha en kabinettvifte til ett kort, altså kortet kan jo ikke være avhenging pga en kabinettvifte? det skal vel egentlig ikke produsere så mye varme, så det må være en annen grunn til den økte varmen, har du noen ideer om innstillinger i biosen kanskje, eller?

 

vet ikke om det har noe å si men jeg kjører på 100 hertz på monitoren. har det noe å si?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...