Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

[Løst] Trenger Tyskhjelp! (oversettelse)


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg sliter virkelig med tysken og vi har en innlevering i morgen.

Hadde satt pris på om noen kunne hjelpe meg!

 

Her er teksten:

 

"Jeg vil ikke sykle i Berlin i dag. Det er for langt, og det blir tidlig mørkt. Jeg vil heller sykle i morgen. Om natten kan vi telte i nærheten av Burg. Og så sykler vi hjem igjen på søndag.

God idé. det blir en fin utflukt. Vi møtes i morgen formiddag klokka elleve. Neste dag sykler de gjennom skoen til Burg, og været er vakkert.

Kurt, har du med lommelykt?

Ja, selvfølgelig. Men du må konsentrere deg. Ellers lander du i vannet med sykkel og bagasje."

 

Tusen takk for all hjelp!

Andre tips mottas også!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ich will heute in Berlin nicht radfahren. Es ist zu weit von hier, und es wird früh dunkel. Ich will lieber morgen radfahren. In der Nacht können wir in der Nähe von Burg zelten, und dann radeln wir Sonntag nach Hause. Guter Idee, das wird eine gute Ausflucht. Wir sehen uns morgen um halb elf.

 

Nächsten Tag radeln sie durch den Wald nach Burg, und das Wetter ist schön.

 

Kurt, hast du eine Taschenlampe mitgebracht?

 

Ja, natürlich. Aber du musst dich konzentrieren. Sonst landest du im Wasser mit Fahrrad und Gepäck.

 

Eg ville nok sett igjennom det først. Er ei stund sidan eg hadde tysk sjølv. Men lukke til skal du likevel ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ich will heute in Berlin nicht radfahren. Es ist zu weit von hier, und es wird früh dunkel. Ich will lieber morgen radfahren. In der Nacht können wir in der Nähe von Burg zelten, und dann radeln wir Sonntag nach Hause. Guter Idee, das wird eine gute Ausflucht. Wir sehen uns morgen um halb elf.

 

Nächsten Tag radeln sie durch den Wald nach Burg, und das Wetter ist schön.

 

Kurt, hast du eine Taschenlampe mitgebracht?

 

Ja, natürlich. Aber du musst dich konzentrieren. Sonst landest du im Wasser mit Fahrrad und Gepäck.

 

Eg ville nok sett igjennom det først. Er ei stund sidan eg hadde tysk sjølv. Men lukke til skal du likevel ha.

 

Dette hjalp meg! Tusen takk skal du ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...