Gå til innhold

Hva er min PC verdt?


Anbefalte innlegg

Det er snart to år siden jeg høsten '01 bygde denne PCen for komponenter/software til 15-17k. Jeg har hatt mye gøy med den, men nå trenger jeg en bærbar. I den anledning har jeg planer om å selge denne - muligens til en slektning. Hvor mange lapper kan jeg forlange for dette oppsettet?

 

AMD AthlonXP 1800+

512 MB RAM

ATI Radeon 7500 64 MB

Creative SB Live! 5.1

Plextor CD-R PX-W2410A

Pioneer DVD-ROM DVD-116

WDC 80 GB

Realtek RTL8139 Family PCI Fast Adapter

Taisol-vifte

 

Hitachi CM715 19"

 

Windows XP Pro

Norton Internet Security 2002

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Viss eg var deg ville eg prøvd å solgt PC'en din i lokalavisa først. eller hengt opp lapper på store kjøpesenter. viss du gjør det kan du sikkkert sette opp prisen til 8000-9000kr.

 

Grunnen er at folk som ikkje har peiling på data vet ikkje kor billigt det er på nettet og sånt. Første gangen min familie kjøpte PC brukte dei 20.000KR !!! hadde dei kjøpt han på nettet hadde den sikkert kosta 10.000KR. alt har med kor du selger den. Men prøv føsrt i lokalavisa :yes: . det er mitt råd.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

4-5000 kr er vel prisen du kan forvente og få.

 

Viss eg var deg ville eg prøvd å solgt PC'en din i lokalavisa først. eller hengt opp lapper på store kjøpesenter. viss du gjør det kan du sikkkert sette opp prisen til 8000-9000kr.  

 

Hvorfor i all verden skal folk svindle "nybegynnere" ? Er vel slike folk som gjør at bruktmarkedet har ett frynsete rykte.

Lenke til kommentar
4-5000 kr er vel prisen du kan forvente og få.

 

Viss eg var deg ville eg prøvd å solgt PC'en din i lokalavisa først. eller hengt opp lapper på store kjøpesenter. viss du gjør det kan du sikkkert sette opp prisen til 8000-9000kr.

 

Hvorfor i all verden skal folk svindle "nybegynnere" ? Er vel slike folk som gjør at bruktmarkedet har ett frynsete rykte.

 

er enig der ja! ble selv lurt før et par år tilbake :evil: det er noe virkelig dritt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...