Gå til innhold

Slette gamle apper fra android


Anbefalte innlegg

Jeg har en samsung S3 og vil gjerne slette gamle apper fra min bruker konto. Apper som jeg har slettet for lenge siden er fortsatt synlig under min profil. Når jeg går i min profil og seraper så er det et sted hvor jeg kan se alle som er installert og i tillegg til det så kan jeg også se under mappen alle, hvor jeg også kan se apper som jeg har slettet for lenge siden. Er det muligen å fjerne dem total eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan fjerne dem ved å åpne Google Play på telefonen, gå til My Apps og swipe til høyre. Der kan du trykke på "Ø" for å fjerne én app av gangen (tror dessverre ikke at du kan fjerne flere apper samtidig). Etter å fjernet en app ender man opp på toppen av lista igjen, så det er rimelig knotete.

Lenke til kommentar

Du kan fjerne dem ved å åpne Google Play på telefonen, gå til My Apps og swipe til høyre. Der kan du trykke på "Ø" for å fjerne én app av gangen (tror dessverre ikke at du kan fjerne flere apper samtidig). Etter å fjernet en app ender man opp på toppen av lista igjen, så det er rimelig knotete.

 

Joda, bare hold fingeren på en oppføring, så kommer du i "batch mode". Så kan du fortløpende gå nedover listen og markere appene du vil fjerne fra historikken (de blir blå hos meg) og til slutt trykke på Ø øverst til høyre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...