Gå til innhold

Vapudu løfter


vapudu

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Benkpress

50 kg | 8(2), 8(2), 8(3)

 

Knebøy

60 kg | 5, 5, 8

 

 

Spurte en random sværing om å spotte meg i benken, førte til at jeg tok 3x8, der de i parantes var m/ hjelp. Tok en del andre øvelser og, men husker ikke helt vekter osv. jeg brukte så jeg gidder ikke å skrive det ned.

Lenke til kommentar

Press

35 kg | 5, 5, 8

 

Knebøy

65 kg | 5, 5, 5

 

Pushups

15, 15, 15, 15

 

Planken

1,5 min x 2

 

 

Må ta med meg penn og papir - glemmer alltid hvor mye jeg tar av forskjellige ting. Uansett så var det noen curls og pullups. Knebøyen var skit - må prøve å eksperimentere litt mer med grep/fotplassering osv. - er et eller annet som ikke sitter helt.

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

I bøy er det viktig å finne den beinstillingen man er mest komfortabel med ja. Prøv gjerne forskjellige med bare stangen.

 

Får gjøre det. Kan vel ta å prøve frontbøy samtidig, og se om det er noe for meg. :)

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

Markløft

85 kg | 6, 3

 

Benkpress

40 kg | 5, 5, 5, 5, 5

 

 

Lekte litt med knebøyen - føltes bedre ut med litt smalere fotplassering enn det jeg har brukt tidligere, men det var (mye) vanskeligere for meg å komme under parallell. Likte ikke frontbøy, slet med å ikke holde stangen oppe ved hjelp av hendene - får prøve igjen en annen gang...

Mark var gøy. Hadde ikke nok energi/styrke til benken, tok det rolig og kjørte heller på med 5x5 m/ lettere vekt for å få gjort noe.

Lenke til kommentar

Innebandy

 

Markløft

40 kg | 5

80 kg | 5

100 kg | 1

70 kg | 5, 5

 

Pullups

5

8 (m/ hjelp)

 

Curls

7,5 kg | 6, 6

 

Pushups

25, 10, 15

 

 

Gymtimen i dag, klarte å presse ut 100 kg på mark - rimelig fornøyd med det :) Var dog for sliten (mest pga. innebandyen egentlig) til å gå på gymmet etter skolen.

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

Jepp, herlig følelse :)

 

Press

37,5 kg | 5, 5, 5

 

Knebøy

60 kg | 5, 4

40 kg | 5, 5, 5

 

Benhev

12, 12, 12

 

Dips

bw | 4, 4, 5

 

 

Dro stanga inn i hodet mitt på en av repitisjonene i det første settet med OHPress, lol. Gjorde litt vondt og var rimelig flaut mtp. hvor mange som så det. Knebøyen går fortsatt til helvete, falt ned til gulvet mens jeg prøvde å ta den siste reppen i 2. set. Tok av 20 kilo og tok det rolig (nok en gang). Tror jeg bare får prøve å kjøre 5x5 fra 45 kg og oppover, kanskje det hjelper.

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

Mark

90 kg | 6, 1

 

OHP

37,5 kg | 5, 5, 6

 

Pushups

12, 10, 8

 

Curls

9 kg | 8, 8, 8

 

 

Marken var grei, hadde klart en rep til på det 2. settet hvis jeg ikke hadde blitt distrahert av en fin rumpe - så mista fokus. Prøvde 40 kg på OHP men det ble for tungt, så kjørte på med 37,5 som forrige gang - klarte en ekstra rep på til failure settet mitt.

Lenke til kommentar

Benk

50 kg | 5x5 (m/ hjelp)

 

Bøy

65 kg | 5, 5, 7

 

 

Fuck yes, bøyen gikk bra, livet er godt. Måtte ha hjelp på alle repetisjonene på de 2 siste settene på benk, men kjente jeg jobbet noe jævlig :) Herlig økt - god avslutning på den 8. uka med trening.

Lenke til kommentar

Bøy

67,5 kg | 5, 5, 5

 

OHP

37,5 kg | 5, 5, 6

 

Dips

3, 3, 3, 4

 

Curls for Anaio

Herpaderp holdt ikke track på hva jeg drev med

 

Tredemølle

Prøvde å kjøre HIIT på 3D-mølla. Syntes det var vanskelig å hoppe av og på når den gikk såpass fort - kuket litt rundt, noe sprint, noe løping, av og på hopping. Brukte 10 min og var jævlig sliten i hvertfall.

 

 

Grei økt mtp. at jeg sov 1,5 timer i natt. Søndagsnatta er alltid kjip når det kommer til søvn. Bøyen var tung som faen. Tror teknikken sklei ut litt, korsryggen var i hvertfall vond et par ganger mens jeg bøyde. Prøvde 40kg på OHP men det ble for tungt, ingen stor nedtur. :)

Lenke til kommentar

Mark

60 kg | 4

90 kg | 3

 

95 kg | 6

 

Skulle egentlig ta 80, ikke 90 i oppvarmingen - tenkte bare "faen så tungt dette var da, kanskje jeg ikke klarer 95 i dag," før jeg så at jeg hadde lagt på 15kg skiver, ikke 10 :D

 

Arnold press

10 kg | 10, 10, 10, 10

 

Incline bench press

30 kg | 8, 8, 8

 

Følte ikke for å benke i dag.

 

Planke

90s, 90s, 60s

 

 

Helt greit, gleder meg til å kjøre på med mark neste onsdag, blir 100 kg x 5+ forhåpentligvis.GØY!

Endret av vapudu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...