Vega power Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 er det noen som veit om det går ann å få kobla opp en aktiv cerwin vega sub 18" (1400w / 500w RMS) i bilen? veit jeg i så fall må ha en omformer så jeg får kobla strømmen i 12v. tar det som en selvfølge at bilen må være i gang når jeg spiller musikk, men ville det gått? eller må jeg koble opp noen batterier i bagasjerommet?
Termograføren Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Det kan du vel egentlig bare glemme. Du kan koble bort den aktive delen, slik at du kun bruker kassen, og en bilforsterker i tillegg.
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 En kasse til bil skal som regel være endel mindre enn en kasse il hjemmebruk også, så da burde du i tilfelle skru ut suben og lage en ny kasse til bilbruk Du kan koble den opp sånn den er også, ved hjelp av en slik: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Bilelektrisk/12-volt/Vekselretter-31615/ den kraftigste.
Complexity Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 Mange omformere bruker å ha en "digital sinus" som kan lage mye støy..
Vega power Skrevet 18. januar 2013 Forfatter Skrevet 18. januar 2013 må ha den sånn den er, for da kan jeg ta den ut og inn av bilen var det jeg også tenkte å kjøpe en omformer, men vill strømmen holde? så lenge jeg har bilen i gang når jeg spiller musikk?
cossiemk1 Skrevet 18. januar 2013 Skrevet 18. januar 2013 må ha den sånn den er, for da kan jeg ta den ut og inn av bilen var det jeg også tenkte å kjøpe en omformer, men vill strømmen holde? så lenge jeg har bilen i gang når jeg spiller musikk? Ja det vil fungere, men det er som Complexity sier, det er fare for støy.
Luske_Ludvig Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Russebusser bruker 230v PA forsterkere som får strøm fra aggregat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå