Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min galaxy s2 telefon sluttet å la seg lade for noen dager siden, etter å ha fungert bra fra jeg fikk den forrige jul. Jeg prøvde å sette inn et batteri fra en annen s2, og telefonen min fungerte som den skulle, men kunne fortsatt ikke lade batteriet som er inni. Jeg har også prøvd forskjellige ladere.

Forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Setter ei krone på væskeskadet ladekontakt.

Det er ingen hendelser jeg kan komme på hvor den har blitt utsatt for mye væske. Er dette noe som sakte kan virke inn og ødelegge over lang tid med f.eks regnvann eller lignende?

Skrevet

Hvis du ikke kan se noe skade så ville jeg ha levert inn telefonen der du kjøpte den. Kan jo hende det er en garanti eller reklamasjonssak. Og da skal du ikke betale noe.

Skrevet

Dessverre ble skjermen på mobilen knust for snart et år siden. Det har ikke vært noen ytelsesproblemer som følge av den sprukne skjermen, men jeg tviler på at ps.no legger ut for reparasjonen av ladeproblemet hvis skjermen er knust :( Eller tror du det kan gå likevel?

Skrevet

Du har fortsatt reklamasjonsrett på ladefunksjonen. Hvis ikke så må ps.no dokumentere hvordan knust skjerm fører til at din telefon ikke lengre lader. Trur de skal få slite litt der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...