Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

hadde lyst til å ringe poltiet..


Misamisa

Anbefalte innlegg

Når jeg ble innstengt på det skjermede rommet i 3 dager hadde jeg sykt lyst til å ringe til poltiet. Fy faen. Det var overgrep. De holdt meg i fangenskap. jeg fikk ikke lov til å ha mobil. Om jeg hadde fått lov hadde jeg ringt med en gang. Jeg burde egentlig fortet å ringt før de førte meg inn ditt.

 

Nå er jeg livredd for å havne på det rommet igjen :( jeg klarer ikke å være ærlig lenger.. bare jeg nevner ordet døden tar de meg sikkert inn på det rommet. hvorfor kan jeg ikke velge seg om jeg vil leve eller ikke?? herregud.. Men seriøst tenk om de tar meg inn ditt??? hvordan skal jeg da få tak i poltiet????

 

Jeg har ingen andre steder å si dette. Jeg føler meg så alene. Og så redd. Vet ikke engang om det er smart å skrive det her. Men jeg må få det ut et sted.. jeg klarer snart ikke mer..

 

Bare le dere som syns trådene mine er jævlig morsomme..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg setter mine tvil til at din nåværende bruk av dette forumet og antakeligvis resten av internett er terapeutisk for deg. Det er åpenbart, som du sikkert innser selv også, at du har behov for assistanse for å overkomme dine psykiske utfordringer, og de som hjelper deg med det burde være oppmerksomme på dine nettaktiviteter. Har du fortalt dine verger om denne fritidssysselen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Når jeg ble innstengt på det skjermede rommet i 3 dager hadde jeg sykt lyst til å ringe til poltiet. Fy faen. Det var overgrep. De holdt meg i fangenskap. (...)

Det er klart at dette er tungt. Slikt er aldri noe gøy. Men jeg regner med du fikk en begrunnelse på hvorfor du ble satt der?
  • Liker 2
Lenke til kommentar

De er snille, du får jo lov til å bruke datamaskin med internettilgang? Tenk positivt.

 

Joa.. sant nok. det er det eneste positive med dette stedet. Men da jeg var fanget fikk jeg ikke lov til å bruke en dritt. Så er redd for å havne der igjen..

Endret av Misamisa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Fordi de mente jeg var en fare for meg selv.. Om jeg hadde forsettet å sagt at jeg ville dø etter å ha vært innstengt der i 3 dager så hadde jeg mest sannsynlig vært i det rommet ennå..

 

Er du glad for at de tvang deg til å holde deg i livet, nå?

Lenke til kommentar

Jeg setter mine tvil til at din nåværende bruk av dette forumet og antakeligvis resten av internett er terapeutisk for deg. Det er åpenbart, som du sikkert innser selv også, at du har behov for assistanse for å overkomme dine psykiske utfordringer, og de som hjelper deg med det burde være oppmerksomme på dine nettaktiviteter. Har du fortalt dine verger om denne fritidssysselen?

 

............

Endret av Misamisa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Både ja og nei. Jeg vil egentlig ikke dø lenger men de døde presser meg. Så på en måte vil jeg dø..for å hjelpe de døde. vanskelig å forklare. Men dette kan jeg ikke si til dem. Da blir det bråk.. Egentlig burde jeg ikke si det her heller. De holder meg i live for hvis jeg prøver å dø men ikke klarer det så havner jeg på rommet. Derfor tørr jeg ikke å prøve.

 

For meg høres det ut som du jobber deg lengre inn i deg selv, og at du forsøker å lure de som er der for å hjelpe deg.

 

Hvis de døde har kommet seg inn i deg (stemmer i hodet) - hvem slapp dem inn, tror du?

Lenke til kommentar

For meg høres det ut som du jobber deg lengre inn i deg selv, og at du forsøker å lure de som er der for å hjelpe deg.

 

Hvis de døde har kommet seg inn i deg (stemmer i hodet) - hvem slapp dem inn, tror du?

...........................

Endret av Misamisa
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hva mener du med "Jobbe lengre inn i seg selv"? Og jeg prøver ikke å lure de som jobber der. Jeg er bare ikke hundre prosent ærlig med dem. Men det har jeg stor grunn til å ikke være. Skjønner ikke at jeg tørr å skrive noe av dette her. Tror jeg skal ta bort alt.

 

Ja, det må du bestemme deg for selv

 

Med å jobbe seg lengre inn i seg selv, mener jeg å se at det er du, og ingen andre som styrer deg.

 

Og, for at du nå ikke skal bli lei deg, og tro at jeg tuller, så har jeg erfaring med å bygge demoner i meg selv.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...