Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det dumt å være tynn? Mange sier han ligner et beinrangel :(


Honning_Nisse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spørs jo helt hvem du spør, hvis han er høy nok og har et bra ansikt så kunne han jo prøvd seg som modell.

Jeg har sett folk på moteforumer som gjør alt for å holde seg tynne. Riktignok ser det ikke veldig sunt ut, og ikke noe de fleste er ute etter med mindre de ønsker runwaylooken (som enten er tynn, eller veldig trent).

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Tjukke folk er berre misunnelig på tynne:)

Enten er du tykk og uttaler deg på egne vegne, eller så er du ikke tykk og bare gjetter deg til hva tykke tror.

Misunnelig er ikke det jeg føler for tynne folk. Jeg er nærmere tykk enn tynn, men noen følelser for tynne har jeg ikke.

Det verste jeg sier om tynne mennesker er: Der er han som kunne hente vann på verdens ende på under to minutter...

Lenke til kommentar

Enten er du tykk og uttaler deg på egne vegne, eller så er du ikke tykk og bare gjetter deg til hva tykke tror.

Misunnelig er ikke det jeg føler for tynne folk. Jeg er nærmere tykk enn tynn, men noen følelser for tynne har jeg ikke.

Det verste jeg sier om tynne mennesker er: Der er han som kunne hente vann på verdens ende på under to minutter...

No snakker eg vel om dei som har følelser for tynne folk og prøver å sei noe på det? Då er det ofte misunelse, som er gjemt bort i ulike forsvarsmekanismer for å få seg selv til å føle bedre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hei, er det negativt å ha en tynn kropp? Jeg vet det ikke finnes et konkret svar på dette men jeg trenger virkelig hjelp! Er desp :( Mange slenger dritt til kompisen min på skolen osv... Han trenger virkelig oppmuntring, kom med positive svar da folkens :) ?

 

Jeg har vært tynn hele mitt liv, og har aldri klaget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...