Gå til innhold

Windows 7 Home premium 64 iso norsk


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akkurat kjøpt en SSD som jeg vil ta i bruk i laptopen. Har derfor brukt AI recovery for å ta backup av den gamle harddisken. Når jeg nå setter inn SSD-en og prøver å restore så går det ikke an.

 

Derfor har jeg tenkt å bare installere clean windows 7 nå, men problemet er at jeg ikke finner noen steder hvor jeg kan laste ned windows 7 home premium 64 norsk iso oem.

 

Vet noen hvor jeg kan gjøre dette? Jeg har selvfølgelig lovlig lisens osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! noen som vet hvordan man sletter den, ei.cfg filen, jeg måtte avbryte installasjonen fordi at jeg glemte å slette den filen , men før jeg avbrøt installasjonen , var installasjonen forsatt på 0 % og der hadde den vært i 70 min . er det

normalt eller?

Endret av Zoey95
Lenke til kommentar

Hvis du bruker minnepenn, så sletter du filen fra mappen sources.

 

Med ei.cfg removal utility kan fjerne ei.cfg fra ISO. Tar bare noen sekunder med verktøyet. Så brenner du ISO som image og IKKE som data. Har du Windows Vista eller nyere, er dette innebygd (høyreklikk ISO).

 

Nei, det er selvfølgelig ikke normalt. Det skal gå ganske raskt å installere Windows 7, det hele burde være ferdig på en halvtime.

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

hva mener du med bit flippe? da jg startet programmet, fant dn ikke filen på dvd

 

Ser at det jeg skrev kan tolkes feil, har re-formulert meg nå :)

 

The ei.cfg Removal Utility is a simple tool that will remove the ei.cfg from any Windows ISO disc image, thereby converting the image into a "universal disc" that will prompt the user to select an edition during setup. This tool works by toggling the deletion bit in the UDF file table, eliminating the need for unpacking and rebuilding the ISO, which means that this is extremely fast (the process of patching the ISO to remove ei.cfg takes only a fraction of a second), and the process is easily reversible (running the utility on a disc image patched by this utility will restore the disc image to its original state).
Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Problemet nå er at jeg la til iso filen på dvd, ved hjelp av det windows dvd tool programmet , nå får jeg ikke formatert dvd sånn at jeg kan gjøre det på nytt . Noen tips?

 

Du må bruke et brenner program for å brenne .iso filen over på DVD platen. Jeg bruker Nero til dette, men det finnes mange andre programmer der ute.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...