Gå til innhold

Uadressert Reklame...


Anbefalte innlegg

Jeg har nylig ervervet meg 3 stk. klistremerker hvorhen foelgende staar:

 

- "Uadressert Reklame, Nei Takk!"

- "Nei Takk, Til Uadressert Reklame!"

- "Gratisaviser, Nei Takk!"

 

 

Til tross for disse tre MARKANTE merkene (plassert midt paa postkassen, paa den synligste maate mulig), saa mottar jeg en gang i blandt (ganske ofte faktisk) uadressert reklame og gratisaviser fra posten.

 

Dette har paagaatt ganske lenge naa, og har blitt til en ytterst vemodig irritasjon.

Er det noe jeg kan gjoere for aa (en gang for alle) sette en stopper for postens frekkhet samt griskhet?

Endret av You confound me brother
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nylig ervervet meg 3 stk. klistremerker hvorhen foelgende staar:

 

- "Uadressert Reklame, Nei Takk!"

- "Nei Takk, Til Uadressert Reklame!"

- "Gratisaviser, Nei Takk!"

 

 

Til tross for disse tre MARKANTE merkene (plassert midt paa postkassen, paa den synligste maate mulig), saa mottar jeg en gang i blandt (ganske ofte faktisk) uadressert reklame og gratisaviser fra posten.

 

Dette har paagaatt ganske lenge naa, og har blitt til en ytterst vemodig irritasjon.

Er det noe jeg kan gjoere for aa (en gang for alle) sette en stopper for postens frekkhet samt griskhet?

 

Prrro!

 

Hvordan vet du at de avisene er fra posten?

 

Posten deler ikke ut gratisaviser meg bekjent her i området, men jeg legger merke til at det er andre firma( Norpost f.eks.) som gjør det, samt lokale aviser.

Lenke til kommentar

Prrro!

 

Hvordan vet du at de avisene er fra posten?

 

Posten deler ikke ut gratisaviser meg bekjent her i området, men jeg legger merke til at det er andre firma( Norpost f.eks.) som gjør det, samt lokale aviser.

 

Vel, jeg henter daglig posten kun minutter etter postbudet har gjort sin leveranse. Jeg ser naar de kommer, og naar de drar.

Lenke til kommentar

Vel, jeg henter daglig posten kun minutter etter postbudet har gjort sin leveranse. Jeg ser naar de kommer, og naar de drar.

 

Spør budet , er mitt tips da ;)

 

Postbudet vet gjerne hva han har kastet nedi den dagen og dagen(e) før, så da kan du i det minste finne ut hvem som terroriserer deg ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...