Gå til innhold

Den beste street car


do'h

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde lambourghini var raskest jeg..... i vertfall når det gjelder serieproduserte biler.

 

Er vertfall raskere en F1 om jeg ikke husker feil.... går originalt i 347-350 kmt!

 

Skyline r34 gtr v-spec en uansett den feteste oppnåelige superbilen du kan få spør du meg.... koster ikke mer en 5-600000 eller noe sånn.

 

Men øverst troner Diabloen uansett....!

 

Mvh.

Erik

Lenke til kommentar

vet ikke om man kan kalle sledgehammer serieprodusert (man får kjøpt sledgehammere dersom man har feit nok lommebok). Isåfall må den være noe av det ypperste når det gjelder toppfart: 409km/t.

 

Sledgehammer 'vetten som satte rekorden ble kjørt til og fra banen. Den hadde til og med stereo og air conditioning som virket. Den var også gateregistrert :D Ikke ille for en bil fra 1988, eh?

Lenke til kommentar

Vel, mclaren gjelder ikke som en serieprodusert bil.. Tror det må være over 1000 av en bil, før den er serieprodusert. Diablo er den raskeste serieproduserte bilen i verden foreløpig. Men eller så er jo rett fra samlebåndet bugatti 16/4 veyron den raskeste, men blir bare prod. i 50 eksemplarer da.. :-) 400km/t++ :D:D Men den feteste bilen av alle må være opel calibra. :woot:

Lenke til kommentar
må vel si Mclaren F1 ..  

den er jo den raskeste gatebilen i verden ......

og da finnes det jo ingen bedre enn den ...

sier seg selv

 

og mens vi snakker om hvilken side rattet er på .. så er rattet i den i .. midten .. enkelt og greit ..

 

Må vel rette på deg å si Koenigsegg CC. Toppfart på 240+ mph er litt :D

beklager .. men da må jeg rette deg .. det er en spesial bil .. er bare byggd 1 .. og kan ikke kjøpes ..

det er en prototype .. ikke en gatebil ..

Mclaren F1 holder fortsatt rekorden for Gatebiler .. det er gatebiler denne tråden handler om ....

 

 

eller har den blitt satt i produksjon? ... det sier ikke verdens største Bil side .. Autoindex.org .. siden de har info om alle biler og alle produsenter .. og alle tuning firma ...så velger jeg å stole på de på denne saken ..

 

Beklager, men mine kilder sier det blir spydd ut nesten 100 biler i året av den. Alle håndlaget. Jobber sammen med en som kjenner en norsk importør av denne bilen (importert på hobby-basis seff, men dog en importør).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg mener ikke sånne super trimma biler, med lystgass og A-Bomber.

 

jeg mener rett fra samlebåndet:

 

og min klare favoritt er Nissan SkyLine GTR G34.

 

den er fantastisk, dere har sikkert sett den på autofil..

 

Det var bare det at den på Autofil var en R33... :roll:

 

Men, uansett, en slik bil skal bli min en gang.

Lenke til kommentar
Vel, mclaren gjelder ikke som en serieprodusert bil.. Tror det må være over 1000 av en bil, før den er serieprodusert. Diablo er den raskeste serieproduserte bilen i verden foreløpig. Men eller så er jo rett fra samlebåndet bugatti 16/4 veyron den raskeste, men blir bare prod. i 50 eksemplarer da..  :-) 400km/t++  :D  :D  Men den feteste bilen av alle må være opel calibra. :woot:

 

McLaren F1 ER en serieprodusert bil! det står "over" alt!, bare søk på google.., bare innse det!

Lenke til kommentar

Yppet på meg en Impreza, burnet avgårde og la meg i 120-130, den kom susende i paralell filen og ga vel bånn gass, aksellererte noe så helt sinnsykt. Den FLØY avgårde! Kan sammenligne det hele med en måke som prøver å fly fortere enn en F-16.

 

Jeg har alltid likt Subaru og spesielt Impreza, nå er den enda bedre likt. :yes:

 

Blandt annet Celica og en Skyline står også på ønskelisten...En Cougar hadde heller ikke vært så dumt :D

Lenke til kommentar
Yppet på meg en Impreza, burnet avgårde og la meg i 120-130, den kom susende i paralell filen og ga vel bånn gass, aksellererte noe så helt sinnsykt.

 

Hva kjørte du da?

 

:lol: Kjørte gamlingens 2002 mod. 1,8L Octavia, eneste den har som er no å skyte av er...hmm nei jeg finner ikke på no, glem det... :shrug::lol:

Lenke til kommentar
Dere tar alle feil.

 

Den råeste bilen er selvsagt Vector WX3. Såvidt jeg vet så er den serieprodusert. De brukte blant annet Vector i filmen Red Sun

 

745.7 kw / 1000 bhp @ 5800 rpm

950 nm / Not Available ft lbs @ 4900 rpm

402.3 kph / 250.0 mph

 

bilde:http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1993_vector_wx3-1.jpg

 

syns heller den liknet på en slags diablo kit-car. eller i det minste en handicapet diablo

Lenke til kommentar
Dere tar alle feil.

 

Den råeste bilen er selvsagt Vector WX3. Såvidt jeg vet så er den serieprodusert. De brukte blant annet Vector i filmen Red Sun

 

745.7 kw / 1000 bhp @ 5800 rpm

950 nm / Not Available ft lbs @ 4900 rpm

402.3 kph / 250.0 mph

 

bilde:http://www.supercars.net/PicFetch?pic=1993_vector_wx3-1.jpg

 

Den var vertfall stygg :lol: s2000 er FET

http://srm.net/pixz/index.php?visid=4286

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...