Gå til innhold

? Apple kommer aldri til å lage billigmobiler


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981734
Og alikevel bruker du tid på å lese dette, samt skrive her... :)Til Steve Jobs forsvar så er det faktisk ganske stor forskjell på skjermstørelsen på en Galaxy Tab 7 (7,0") som Steve Jobs snakket om og iPad mini (7,9")
Åssen kan man ungå det? Er jo nesten bare det folk skriver om for tiden.Er helt enig med han selv, 10" er perfekt. Noe under dette er for lite, brukelig? ja, men for lite :)
Det kommer helt an på bruk. Til surfing i sofakroken er 10" konge, til småspilling og filmtitting på tur er 7" mye bedre spør du meg ;)

 

Google Nexus 10 eller (desverre må jeg også si) iPad 4th gen. + Google Nexus 7

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple synes ikke noe særlig om folk som ikke driter penger, tydeligvis. Fattige folk er ikke verdig Apples produkter, som er guds gave til menneskeheten.

 

Tragiskt å lese denne kommentaren.. Har man lyst, tar man seg råd! Spar opp,og så har man råd. Uansett hvor fattig man er..!

 

"som er guds gave til menneskeheten" håper denne var en spøk, visst ikke bør du gå til en lege altså. Visst du er så glad i en produsent at du kaller det for guds gave.. uff.

Endret av Mikkis2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo gode nyheter. Skal man ha billig skit kan man kjøpe android.

Hvis man vil ha noe som passer deg, ja deg, kjøper man det man har lyst til å kjøpe. Jeg er personlig fan av greit store skjermer, men ikke for stort. Jeg liker også kraftig hardware, som S4 pro, og jeg liker god oppløsning. Med Android (WP8) kan man velge det som passer seg best, som HD eller Full HD..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tok å sammenlignet den snart 3 år gamle Galaxy S2 med den nye iPhone 5, og om jeg ikke tar helt feil så var speca omtrent det samme bare at iPhone 5 hadde høyere oppløsning og svakere batteri.

 

"Da Schiller ble spurt om Apples produktplaner i Kina, uttalte Schiller at Apple utelukkende ville bruke den beste teknologien som var tilgjengelig på ethvert tidspunkt."

 

Vel, finnes telefoner med 1.5 GHz Quad core, 2 GB RAM, 1080p skjermer osv osv, så hvorfor er det "bare" 1 GB RAM og "bare" en 1.2 GHz Dual core i iPhone 5 f.eks?

Lenke til kommentar

Tok å sammenlignet den snart 3 år gamle Galaxy S2 med den nye iPhone 5, og om jeg ikke tar helt feil så var speca omtrent det samme bare at iPhone 5 hadde høyere oppløsning og svakere batteri.

 

"Da Schiller ble spurt om Apples produktplaner i Kina, uttalte Schiller at Apple utelukkende ville bruke den beste teknologien som var tilgjengelig på ethvert tidspunkt."

 

Vel, finnes telefoner med 1.5 GHz Quad core, 2 GB RAM, 1080p skjermer osv osv, så hvorfor er det "bare" 1 GB RAM og "bare" en 1.2 GHz Dual core i iPhone 5 f.eks?

 

Mulig du bør lese deg opp litt før du viderefører den diskusjonen... *sukk*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tok å sammenlignet den snart 3 år gamle Galaxy S2 med den nye iPhone 5, og om jeg ikke tar helt feil så var speca omtrent det samme bare at iPhone 5 hadde høyere oppløsning og svakere batteri. "Da Schiller ble spurt om Apples produktplaner i Kina, uttalte Schiller at Apple utelukkende ville bruke den beste teknologien som var tilgjengelig på ethvert tidspunkt."Vel, finnes telefoner med 1.5 GHz Quad core, 2 GB RAM, 1080p skjermer osv osv, så hvorfor er det "bare" 1 GB RAM og "bare" en 1.2 GHz Dual core i iPhone 5 f.eks?

 

Det er meningsløst å sammenlikne specs på tvers av operativsystemer. Apple optimiserer produktene deres til å kjøre mye bedre på lavere klokkehastigheter, og det er derfor den yter så bra og kjører så glatt.

Lenke til kommentar

Det er meningsløst å sammenlikne specs på tvers av operativsystemer. Apple optimiserer produktene deres til å kjøre mye bedre på lavere klokkehastigheter, og det er derfor den yter så bra og kjører så glatt.

Nei?

 

"Da Schiller ble spurt om Apples produktplaner i Kina, uttalte Schiller at Apple utelukkende ville bruke den beste teknologien som var tilgjengelig på ethvert tidspunkt."

 

Han sa at han ville ha det beste av det beste, og 1,2GHz dual core + ingen Full HD er jo ikke det beste?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...