Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp fort som f - historie! 400kr reward


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der strøk jeg.. jaja, takk for hjelpen folkens.

Versegod, om jeg får spørre når du er 32 å går på studiespesialiserende er du da ikke motivert til å studere? høres litt merkelig at du ikke gidder å lese opp til eksamen/prøven selv men må spørre på et forum.

Endret av Xprez
Lenke til kommentar

Kan nok virke som mange her er lite vennelige ja, men virket som du forventet at noen skulle skrive ferdig eksamen for deg i løpet av noen få timer.

Ellers, neste gang du skal ta en eller annen prøve, prøv å spørre litt tidligere. Jeg personlig er mer hjelpsom hvis du faktisk har gjort noe selv, og at det er en rimelig god frist. Ser du sendte innlegget klokka ti, og klokka tre skrev du at du strøk?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

det er ofte lurt å begynne lenge før en prøve/eksamen

 

jeg begynner å lese 2-3 del-kapittel slik at jeg kommer gjennom alle før en prøve, da trenger jeg ikke lese hele dagen før

(men det viktigeste er å følge med og gjøre lekser)

det funker jo, siden jeg får 4 -> 6 på prøver

Endret av Hardgamer
Lenke til kommentar

Og der strøk jeg.. jaja, takk for hjelpen folkens.

 

Hm. Hadde du lest noe på egenhånd da?

 

Virker som om du ikke tok denne eksamnen seriøst nok. Forstår at du er sur fordi du strøk, men jeg håper da denne kommentaren var et litt dårlig siktet skudd ytret i affekt.

 

Historie, sammen med samfunnsfag og naturfag, er de enkleste av fagene i "fagkravet" (regner med du tar studiekompetanse etter 23/5-reglen), så dette er det helt sikkert at du klarer, dersom du prøver på nytt ved neste anledning. Jeg anbefaler deg å leke litt med fagboka, lage deg en tidslinje, eventuelt se noen forelesninger på nett. Og hvis du ikke er noe glad i bøker; tving inn litt likevel og se noen dokumentarer. Du hadde jo en fin liste. Burde ta deg 15 timer maksimalt.

 

Og da sparer du også 400kr :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...