Luske_Ludvig Skrevet 8. januar 2013 Skrevet 8. januar 2013 (endret) Kassettspilleren i 98 A3en min er moden for utskiftning og har falt for Pioneer sine DAB-stereoer. Pioneer sin første DAB-radio heter DEH-X6500DAB (kr 1565) Pioneer sin andre DAB-radio kom sent i 2012 og heter DEH-X8500DAB (kr 2490) Jeg liker den gamle X6500 sitt design best. Hva får jeg ekstra med å velge den nye X8500-modellen? Hvorfor jeg valgte Pioneer: Jeg har falt for Pioneer fordi den automatisk hopper over til FM dersom DAB faller ut.(Praktisk rundt Bergen med alle tunneler fri for DAB-dekning.) Kenwood blir dyr da man må kjøpe nødvendig DAB-antenne som tilbehør. Dessuten, sier Pioneer har dette inkludert. Alpine vurderes også. + forumanbefaling Pioneer: link. Edit: Leif Endret 8. januar 2013 av Luske_Ludvig
Autofil Skrevet 9. januar 2013 Skrevet 9. januar 2013 8500 har Parrot Bluetooth Så vil du bruke stereoen som handsfree, så er vel valget lett.
Luske_Ludvig Skrevet 15. mars 2013 Forfatter Skrevet 15. mars 2013 Da var Pioneer X6500DAB på plass. Skal si det ble bedre lyd og bedre radio! Måtte lodde litt ledninger for å få lyd i det eksisterende aktive lydanlegget. Ingen ISO-overgang benyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå