Wabby Skrevet 20. september 2003 Rapporter Del Skrevet 20. september 2003 Fumigate er fett! Men skal vedde på at dere ikke har hørt om det. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 21. september 2003 Rapporter Del Skrevet 21. september 2003 hva med Amulet da de er jo konge, hvis de går under sjangeren metal det er vel kansje mest hard rock Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 23. september 2003 Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 Dere har nevnt mye bra her, men ikke det geniale hard rock bandet "Tømmermenn" MP3s: Sorte Menn Fordi Fri Ild og regn Englebarn Tømmermenn rule... Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 23. september 2003 Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 hva med Amulet dade er jo konge, hvis de går under sjangeren metal det er vel kansje mest hard rock Amulet er vel hardcore (hardcore er en undergruppe av punk). Så absolutt! Amulet rocker verre og heftig - skal på konserten på fredag (i Moss). Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 23. september 2003 Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 Turboneger er vel best etter min mening! Men Amulet ligger ikke langt etter Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. september 2003 Rapporter Del Skrevet 23. september 2003 Turboneger er vel best etter min mening! Men Amulet ligger ikke langt etter Turboneger ekke metal... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 24. september 2003 Rapporter Del Skrevet 24. september 2003 Det kommer litt an på hva man deffinerer som Metal.Men hvis man tar allmen musikkgenere som basis, så er nokk Dimmu Borgir min favoritt. Dog, så er det mye jeg ikke har hørt av norske metal band jeg ikke har hørt. Dimmu Borgir er jo definitivt metal, det er om der er black metal eller ikke som kan diskuteres. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 25. september 2003 Rapporter Del Skrevet 25. september 2003 KISS, METALLICA Jeg kan ikke ha fulgt med i den siste tiden, når fikk respektive medlemmer norskt pass? Sorry.... :oops: Så ikke at han var ute etter norskt mettal band R0FL... Du nevner ikke Kiss og Metallica i samma åndedrag. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 25. september 2003 Rapporter Del Skrevet 25. september 2003 Trail of Tears, Tristania, Sirenia og lignende 8) Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 25. september 2003 Rapporter Del Skrevet 25. september 2003 Dimmu Borgir er best spesielt nr 4 - vredesbyrd den er bare best REIS DEG OPP OG FLAKS MED VINGENE Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 26. september 2003 Rapporter Del Skrevet 26. september 2003 Kovenant Dimmu Borgir Byzantium Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 27. september 2003 Rapporter Del Skrevet 27. september 2003 Dimmu Borgir er bestspesielt nr 4 - vredesbyrd den er bare best REIS DEG OPP OG FLAKS MED VINGENE Reis deg opp og flaks med vingene? Det høres ut som en sang som Gry Jannicke Jarlum kunne sunget, ikke Dimmu Borgir! Latterlig! Her er teksten til sangen: 4. Vredesbyrd Reis deg opp La oss bestride Den tanke fra vår lend Og dyrk På en forbannet jord En smertens ætt For så og tynge De barmhjertiges skjød Som har tiltro til Den sjelløses brød For den tro du besitter Er intet annet enn avsmak og hovmod Og din nøden etter viten Er en overflod av hån og skjend Smerten i mitt hjerte er ikke tørste Etter himmelsk legeme Ei er det sviktende søken etter englemakt Det er ilden og den brenner Det er bare det at du Skjemmer for den Ta del i skyldens skygge Behag din sjel med syndens under For hvor er vel du Når lampen slukkes Men døden kommer ei Med vårt bud Gjenklang fra den prektiges arv Vil innfri det endelige forderv Bring dom over andre enn ditt eget hode Der du gjemmer din skam i lovsang Så skal du få smake frukten Av din egen bortgang Som en flokk av helveds opphav Og forvaltere av foraktens sønn Parerer vi deres list med avskyens prakt Med beviset på vår tunge byrde Ligger deres sinn i åndenød Skamfert tilbake uten makt Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 28. september 2003 Rapporter Del Skrevet 28. september 2003 Gikk i samme klasse som mannen bak Windir for mange år siden så jeg støtter den som best :wink: men det finnes en metallgruppe fra Trondheim jeg liker også. Bloodthorn heter den -> "The embodied core of darkness" svinger jo! - Burzum , "Det som en gang var" svinger jo og "Stemmen fra taarnet" - Storm har mye bra, oppi fjellet osv... - Isengaard m.fl... Men jeg har egentlig mer "metall" øre for musikk som King Diamond o.l. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. september 2003 Rapporter Del Skrevet 28. september 2003 REIS DEG OPP OG FLAKS MED VINGENE wtf? o_O Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 28. september 2003 Rapporter Del Skrevet 28. september 2003 Gikk i samme klasse som mannen bak Windir for mange år siden så jeg støtter den som best :wink: men det finnes en metallgruppe fra Trondheim jeg liker også. Bloodthorn heter den -> "The embodied core of darkness" svinger jo! Stort! Du har faktisk gått i samme klasse med Hvalfar! Enormt. Jeg er innehaver av alle Windirs album, favoritten er "1184". Har noen Bloodthorn-sanger i mp3-format, favoritten må vel bli "The Brighter The Light, The Darker The Shadow". 11 minutter med episk black metal er ikke å forakte Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 29. september 2003 Rapporter Del Skrevet 29. september 2003 Ingen her som nevnte Klompfot Metal ifra bartehovedstaden Lenke til kommentar
Silenoz Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 Egentlig er ikke Dimmu Borgir Black metal. Det er heller Symfonisk/melodisk metal med screamvocals. BM er Darkthrone, Mayhem, Immortal osv, altså de banda som ikke bruker synth. Et godt eksempel på Death Metal er Arch Enemy. Og The Kovenant er ikke BM eller DM, de kaller seg selv for "Progressive Space Metal". De første platene (In Times Before Light og Nexus Polaris er BM da). De er vel egentlig ikke så veldig progressive, men Space Metal skal de få. DCA er alt for kommers, men det er en bra plate. En "true" fan følger med i både oppturer og nedturer. Likte Spiritual Black Dimensions best, men Death Cult Armageddon duger da den også. Liker ikke at Progenies er på Svisj Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 Dere har aldri vurdert om at det ikke finnes et bra norsk metal band? :o Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. oktober 2003 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2003 Stort! Du har faktisk gått i samme klasse med Hvalfar! Enormt. Jeg er innehaver av alle Windirs album, favoritten er "1184". Har noen Bloodthorn-sanger i mp3-format, favoritten må vel bli "The Brighter The Light, The Darker The Shadow". 11 minutter med episk black metal er ikke å forakte Ermm.. Valfar. Btw: Storm e ganske bra.. Wongraven fra satyricon og Fenriz fra darkthrone, remake av folkemusikk, jækla tøft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå